برگزیده

راهنمای خرید کلاه زمستانی مردانه و زنانه

یکی از پوشیدنی‌های جذاب برای فصل زمستان، کلاه زمستانی مردانه و زنانه است. کلاه زمستونی زنانه و مردانه جز یکی از اکسسوری‌های پرطرفداره که مدل‌های خیلی متفاوتی داره. کلاه بافتنی رو با بیشتر استایل‌ها می‌تونید ست کنید. اگه حتی دنبال مدل‌های ساده و شیک هم هستید می‌تونید به کمک یه کلاه زمستونی تیپ دلخواه خودتون رو بسازید و ازش لذت ببرید. کلاه‌های بافتنی پشمی هم یکی از نمونه‌های پرطرفداره فصل زمستانه. یادتون باشه اگه قراره برای فصل زمستان به خرید کلاه زمستانی زنانه بخرید دقت کنید که رنگ و مدلی که می‌خرید با حال و هوای لباس‌‌هاتون مناسب باشه. مثلا اگه بیشتر لباس‌های رسمی می‌پوشید بهترین انتخاب رنگ برای کلاهی که می‌خرید سرمه‌ای، قهوه‌ای، مشکی و زرشکی است. به‌طور کلی برای تیپ‌های رسمی رنگ‌های تیره بهتره.

کلاه زمستانی زنانه و مردانه
کلاه زمستانی زنانه و مردانه

کلاه زمستانی مردانه و زنانه

اگه می‌خواهید کلاهی که استفاده می‌کنید خاص‌تر باشه می‌تونید از مدل‌های قلاب بافی شده استفاده کنید. البته کلاه‌های قلاب بافی شده چون کار دست هستن قیمت بیشتری دارن اما کیفیت بهتری هم دارن. موقع شستن کلاه‌ زمستانه مردانه و زنانه حتما حواستون باشه که نباید با آب خیلی داغ کلاه رو بشورید. آب خیلی داغ می‌تونه آسیب زیادی به بافت کلاه برسونه.

خرید کلاه زمستانی زنانه کار سختی نیست. اما ممکنه بخاطر ندونستن بعضی نکات موقع خرید یه‌کم دودل بشید. این مقاله دقیقا قراره همون چیزای خیلی ریز رو به شما بگه و خریدتون رو ساده‌تر کنه. اگه هنرپیشه‌های خارجی به ویژه هالیوودی رو دنبال کرده باشید متوجه می‌شید که چقدر به کلاه زمستانی اهمیت می‌دن. پوشیدن کلاه بافتنی مردانه و زنانه می‌تونه جلوه‌ی خاص‌تری به استایل و پوشش شما بده. البته یادتون نره که اگه می‌خواهید از کلاه زنانه و مردانه توی پاییز استفاده کنید سراغ نمونه‌های خیلی ضخیم نرید چون مناسب این فصل نیستن. نکته دیگه‌ اینه که برای فصل پاییز، استفاده از کلاه، بیشتر برای عوض شدن استایل هست و هوا اونقدر سرد نیست که بخواهید از بافت‌های خیلی ضخیم استفاده کنید.

کلاه‌های ورزشی زمستانه بافت خیلی خوب و مقاومی دارن و جالبه درعین مقاومت بیش از حد هم ضخیم نیست. ضخیم نبودن کلاه‌های زمستانی ورزشی به این خاطره که شما راحت‌تر باشید. پوشیدن کلاه زمستانه مانعی برای فعالیت‌تون ایجاد نمی‌کنه و خیلی راحت می‌تونید به کمک این کلاه به ورزش مورد علاقه‌تون بپردازید.

رنگ‌های مناسب کلاه زمستانه

برای کلاه زمستونی تو فصل پاییز و زمستان می‌تونید از رنگ‌های شتری، زرشکی، خاکی، خاکستر و سرمه‌ای استفاده کنید. این رنگ‌ها از رنگ‌هاییه که همیشه مد بوده و خیلی راحت با رنگ‌های پوست شما هماهنگ می‌شه. توی قسمت زیر سعی می‌کنیم جذاب‌ترین و بهترین رنگ‌ها برای کلاه زمستانی زنانه و مردانه رو معرفی و بررسی کنیم.

کلاه شتری: کلاه شتری رنگ رو می‌تونید با یک بافت و پیراهن تیره ست کنید. یادتون باشه که کلاه زمستونی رنگ شتری رو می‌تونید با یه لباس یقه اسکی هم ست کنید و برای محیط‌های رسمی ازش استفاده کنید.

کلاه زرشکی: یکی از رنگ‌های مخصوص پاییز برای کلاه زمستان، زرشکیه. این رنگ جز یکی از پایه‌های رنگ برای پوشاک و اکسسوری‌های آقایون و بانوان حساب می‌شه. به همراه این رنگ می‌تونید یه بافت زرشکی با شلوار کتان زرشکی هم ست کنید.

کلاه خاکی: در حقیقت سال‌های زیادی بود که رنگ خاکی فراموش شده بود و استفاده‌ای نداشت. اما چند وقتی میشه که این رنگ مجددا از ترند‌های اکسسوری جات به ویژه کلاه شده. این رنگ می‌تونه پوشش خوبی برای جاهای رسمی هم باشه.

کلاه خاکستری: اگه قراره به همراه کلاه از کت یا بارونی استفاده کنید بهتره که کلاه خاکستری رو برای خودتون انتخاب کنید. ترکیب کلاه خاکستری با کت‌های خاکستری و تیره می‌تونه فوق‌العاده جذاب و زیبا باشه.

کلاه سرمه‌ای: سرمه‌ای هم از رنگ‌های پرطرفدار بین اکسسوری‌جات هست. در واقع رنگ سرمه‌ای یه‌ مقدار از رنگ مشکی روشن‌تره. سرمه‌ای یکی از بهترین رنگ‌ها برای ست شدن با رنگ زرشکیه. ترکیب کلاه سرمه‌ای با بافت‌های زرشکی می‌تونه به کلی حال و هوای استایل‌تون رو عوض کنه.

نوشته دیگر :   معرفی گروه آموزشی اجی مجی

کلاه های زمستانی با چه لباس‌هایی ست می‌شوند؟

خرید کلاه زمستانی مردانه و زنانه، تا حد زیادی می‌تونه به سلیقه شما بستگی داشته باشه. البته یادتون باشه که کلاه زمستانی، تو سال ۱۳۹۹ و ۲۰۲۰ مدل‌های خیلی متفاوت و خاصی دارن. شما به کمک یه سرچ ساده تو اینترنت می‌تونید مدل‌های مختلف کلاه زمستانی مردانه رو ببینید و انتخاب کنید. یادتون باشه اگه طرفدار مدل‌های خیابونی هستید می‌تونید از رنگ‌های خاص و جذاب استفاده کنید. رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و زرد از رنگ‌هایی هستن که توی مدل‌های خیابونی خیلی استفاده می‌شن.

کلاه زمستانه کوهنوردی می‌تونه توی سفر‌های چندروزه و کوهنوردی خیلی بهتون کمک کنه. کلاه‌های کوهنوردی مردانه و زنانه مدل‌های زیادی داره که تفاوتی که با بقیه کلاه‌ها دارن اینه که بافت ضخیم‌تر و بهتری دارن. یادتون باشه اگه می‌خواهید کلاهی که می‌خرید رو بیشتر جاها استفاده کنید می‌تونید سراغ مدل‌های اسپرت هم برید. البته همونطور که گفته شد بهتره از رنگ‌های تیره‌ای مثل مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای و زرشکی استفاده کنید تا با بیشتر با تیپ‌های رسمی ست بشن.

برای یک کلاه زمستانی چه مقدار باید هزینه کنیم؟

کلاه زمستانی مردانه و زنانه هم مثل بقیه‌ی پوشیدنی‌ها قیمت متفاوتی داره. این تفاوت قیمت به چیزهای زیادی بستگی داره. جنس کلاه، برند و کیفیت بافت اون از چیزاییه که تأثیر مستقیمی روی قیمت کلاه‌تون داره. اگه طرفدار ست‌های ایرانی و خارجی و ست کلاه و شال دخترانه هستید می‌تونید یه شال گردن زنانه و یا مردانه هم با کلاه‌تون ست کنید. یادتون باشه اگه دنبال کلاه زمستانه مردانه و زنانه ارزان هستید بهتره سراغ نمونه‌های ایرانی باکیفیت برید. این مدل‌ها قیمت مناسبی دارن و کیفیت خیلی خوبی هم دارن.

خرید اینترنتی کلاه بافتنی و زمستانی مردانه و زنانه

خرید اینترنتی کلاه بافتنی و زمستانی زنانه و مردانه می‌تونه خرید لذت بخشی باشه به‌شرطی که فروشگاه مطمئنی رو برای خریدمون انتخاب کنیم. معمولا زمانی‌که صحبت از خرید محصولی میشه دنبال فروشگاهی هستیم که مطمئن و معتبر باشه. ما همیشه دوست داریم با اطمنیان کامل خریدمون رو انجام بدیم و بتونیم خدمات پس از فروش خوبی رو داشته باشیم. به‌طور خلاصه می‌خواهیم مطمئن باشیم که بعد از خریدمون هر مشکلی که به‌وجود اومد اون فروشگاه ما رو تنها نذاره.

این روزها همه‌ به اینترنت دسترسی دارن و فروشگاه‌های اینترنتی زیادی هستن که میتونیم ازشون خرید کنیم. خرید اینترنتی کلاه زمستانی مردانه و زنانه یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای خرید کلاه زمستانی مردانه و زنانه است. بهتره برای خرید یه کلاه زمستونی زنانه یا مردانه سراغ فروشگاهی برید تنوع محصول بالایی داشته باشه و قیمت‌هاش هم خوب باشه. در ضمن فروشگاهی که انتخاب می‌کنید بهتره محصولاتش رو ضمانت کنه و اگه مثل فروشگاه اینترنتی زرینچه گارانتی هم داشته باشه که دیگه عالی میشه.

فروشگاه اینترنتی زرینچه

فروشگاهی که قراره خریدتون رو ازش انجام بدید باید معتبر باشه و کلاه‌های باکیفیتی داشته باشه. فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان فروشگاه مرجع در خرید انواع کلاه زمستانی مردانه و زنانه، توی همه‌ی مراحل خرید همراه شماست. زرینچه بهتون کمک می‌کنه تا کلاه زمستانی خودتون رو خیلی راحت‌ انتخاب کنید و تو سریع‌ترین زمان ممکن تحویلش بگیرید. برای خرید از زرینچه به سایت ما مراجعه کنید.