برگزیده

نمایندگی اچ پی در تهران نمایندگی مرکزی hp فروش و تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی آرزوی دو دانشجوی دانشگاه استنفورد که با سختی و تلاش زیاد اکنون تبدیل به شرکت اچ پی چند ملیتی مطرح آمریکایی شده است که در زمینه فناوری اطلاعات شناخته شده اند. شرکت اچ پی یکی از محبوب ترین شرکت های it حساب می شود و محصولات اچ پی در سراسر دنیا فروخته می شوند. محصولات اصلی شرکت اچ پی عبارتند از : پرینتر اچ پی ، کارتریج اچ پی ، لپ تاپ اچ پی ، اسکنر اچ پی ، پلاتر اچ پی ، تبلت اچ پی ، سرور اچ پی و … نمایندگی hp مرکزی و اصلی هستیم که حتی با وجود تحریم ها هم در خدمات رسانی و تعمیرات و تنوع کالاهای اچ پی برای فروش محدودیتی نداریم .

شرکت اچ پی با استفاده از تکنولوژی های جدید ، زندگی را برای افراد در زمان های مختلف لذت بخش تر می کند. نمایندگی hp خدمات ماشینهای اداری و کامپیوتری را در دفتر مرکزی تهران ارائه می کند . اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی اچ پی در تهران را با کارشناس های با تجربه و متخصص ما در ارتباط باشید.

نمایندگی محصولات اچ پی

فروش انواع محصولات اچ پی شامل:انواع لپ تاپ های اچ پی،انواع پرینترهای اچ پی،انواع پلاترهای اچ پی،انواع کارتریج های اچ پی،انواع اسکنرهای اچ پی،انواع کاغذ خردکن های اچ پی،انواع تبلت های اچ پی،انواع فلش مموری های اچ پی،تست اسکناس اچ پی،پول شمار اچ پی و سایر لوازم جانبی محصولات اچ پی.

نمایندگی تعمیرات اچ پی

ارائه مشاوره و فروش جدیدترین و بروزترین پرینترهای اچ پی در ایران، پذیرش امور تعمیراتی برای پرینترهای اچ پی هم در محیط نمایندگی و هم در محل مورد نظر مشتریان با حضور کارشناسان مجرب، ارائه خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی جهت جلب اطمینان مشتریان و خریداران پرینترهای اچ پی، ارائه مشاوره و فروش جدیدترین و بروزترین لپ تاپ های اچ پی در ایران، پذیرش امور تعمیراتی برای لپ تاپ های اچ پی هم در محیط نمایندگی، ارائه خدمات پس از فروش لپ تاپ های اچ پی جهت جلب اطمینان مشتریان و خریداران لپ تاپ های اچ پی و…

پشتیبانی نمایندگی اچ پی

مرکز رسمی اچ پی ،در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۳عصر آماده ارائه خدمات تخصصی در تمامی شعب خود به مشتریان عزیز می باشد.جهت بهره مندی از خدمات ما در هریک از این شعب می توانید از طریق راه های اراتباطی موجود اقدام فرمایید.

نمایندگی کارتریج اچ پی

کارتریج های لیزری و جوهرافشان اچ پی را از نمایندگی رسمی اچ پی بخواهید ، سفارش دهید و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. ارسال کارتریج به تمامی نقاط ایران امکان پذیر است برای شهرستان ها نهایتا ۲ روزه و در تهران ۲ ساعته صورت میپذیرد ، شما میتوانید پس از ثبت خرید کارتریج مورد نظر خود در سایت با کارشناسان فروش محصولات اچ پی مستقر در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. گارانتی کارتریج های لیزری و جوهرافشان اچ پی HP بصورت گارانتی طول مصرف HP و در مرکز خدمات پس از فروش اچ پی HP در تهران انجام خواهد شد.

نوشته دیگر :   نمونه سایت های برگزیده :

نمایندگی پرینتر اچ پی

در نمایندگی پرینتر اچ پی ما نمودار رنگ PDF قابل چاپ برای برای همه ی دستگاه های پرینتر اچ پی ارائه می کنیم. نمودار PDF شامل مجموعه ای از داده های رنگی (در RGB یا CMYK) است که مخصوص پرینترهای اچ پی ساخته شده است. شما همچنین می توانید با نمایندگی اچ پی در تهران تماس بگیرید تا فایل های پشتیبانی اضافی نرم افزار ( یعنی رنگ پالت های Adobe Illustrator، Adobe Photoshop، Adobe Indesign، Macromedia Freehand، CorelDRAW و غیره…) را دریافت کنید و با پرینتر اچ پی خود را برای پشتیبانی رنگ اضافی پرینتر اچ پی بروز کنید.

نمایندگی لپ تاپ اچ پی

فروش انواع لپ تاپ های اچ پی (سری خانگی،سری پاولیون،سری پروبوک،سری ان وی،سری اسپکتر، سری الیت بوم، سری گیمینگ) طبق لیست قیمت ارائه شده در سایت رسمی اچ پی،تعمیرات تخصصی لپ تاپ های اچ پی با تکنولوژی دستگاه های BGA و دستگاه ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد MRT زیر نظر کادری حرفه ای و مجرب که شامل (بازیابی و ریکاوری اطلاعات،تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ های اچ پی،تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ های اچ پی و تعویض قطعات معیوب لپ تاپ های اچ پی) می باشد.

زنجیره نمایندگی اچ پی

نمایندگی های اچ پی در سراسر ایران خدماتی نظیر: فروش انواع محصولات اچ پی(لپ تاپ، پرینتر،کارتریج،اسکنر و…) فروش لوازم جانبی و قطعات محصولات،تعمیر و عیب یابی تمام محصولات اچ پی، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات اچ پی و ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات اچ پی و پشتبانی را به مشتریان عزیز ارائه می دهند.