ارزش ویژه نام و نشان تجاری و نام و نشان تجاری

دانلود پایان نامه

کسب سهم بالا و مشتریان جدید ، حمایت از گسترش برند ، کاهش هزینهای بازاریابی و تقوبت برند در برابر تهدیدات رقباتی . که این مبحث سعی در تصدیق مطالعه یو و همکارانش (2000)در تحقیق وفاداری برند بر قبول گسترش برند را دارد .

5-4-2. پیشنهادات به پژوهشگران آتی
محقق با مطالعه ادبیات موضوع و در حین انجام پژوهش به موضوعات مرتبط با تحقیق دست یافت. موضوعات زیر به پژوهشگرانی که علاقمند به انجام تحقیق در زمینه های مشابه با تحقیق حاضر می باشند، پیشنهاد می شود البته باید توجه داشت که یکی از مسائل و مشکلات کشور ،مشکل و مساله بازاریابی است .


عدم توانایی بیشتر واحدهای تولیدی ماکارونی در تنوع محصولات که بیش از 100 تنوع محصولات است ولی متاسفانه در ایران کمتر از 20 مورد است و به دلیل توجه زیاد کشورهای دیگر به بازاریابی و تحقیقات بازاریابی با استفاده از بازاریابی مسائل و موضوعات بکر و دست نخورده زیادی وجود دارد از جمله ارزیابی نام تجاری که در کشورمان تاکنون ارزیابی تخصصی داخلی صورت نگرفته ، محصولات را به جهانیان معرفی میکنند و آنها را ساده تر به فروش میرسانند چون تحقیقات را با توجه به نیاز مصرف کنندگان انجام میدهند .
با توجه به اینکه مصرف کنندگانی که بیش از 10 سال مانا ماکارون را استفاده میکردند از این موضوع رضایت نداشتند که مانا از همه ماکارونیهای ایران قدمت بالاتری دارد چرا کیفیت خود را نسبت به زر ماکارون و تک ماکارون در بعضی از ماکارونیهای جدید خود بهبود نمیبخشد ، که نیاز به تحقیق و تفحص دارد .
استفاده از سایر مدلهای بازاریابی
تعمبم طرح پژوهش به تولید کنندگان خارج از ایران و مقایسه آن با ماکارونیهای داخلی
بررسی تاثیر آردهای مصرفی در کیفیت ماکارونی و چگونگی فروش ماکارونی با شعارهای محرک انگیز مانند ماکارونی سبوس دار و ماکارونی سبزیجات و…
بررسی مدیریتی ساختار فروش و توزیع ماکارونی برای تسخیر بازار
بررسی تاثیر عوامل درونی و بیرونی بر مصرف ماکارونی
با استفاده نرم افزارهای مختلف میتوانند ارزش ویژه بک برند ماکارونی مانا را اندازه گیری و تاثیر آن بر مصرف کنندگان را بسنجند.
اعتبار سنجی سایر مدلهای ارزش ویژه نام و نشان تجاری مثل مدل کاپفرر و… بر دلیل انتخاب مصرف کنندگان در خرید ماکارونی مانا یا برندی دیگر
بررسی عوامل بر تداعیات برند برای شرکت مانا ماکارون
5-5. موانع ومحدودیتهای تحقیق
عدم همکاری فروشگاه ها در پر کردن نظر سنجی
عدم علاقه مصرف کنندگان در صرف وقت برای پاسخگویی
این تحقیق محدودیت زمانی داشت چرا که در فصل تابستان که بیشتر مردم در مسافرت بودند بود و از طرفی وقتی که پرسشنامهها را پخش میکردم در ماه مبارک رمضان بود که از صبح تا لحظه افطار کمتر کسی حاضر به پر کردن برگهای پرسشنامه بود .
محل توزیع پرسشنامه از دیگر محدودیتها بود ، چون استان البرز در بردارنده تنوع جمعیتی بالایی است و این سطوح مختلف تحصیلی ، شغلی و درآمدی را در پی خواهد داشت ، که از هر قشر از جامعه در استان البرز بود چه بیسواد چه با سواد .
پاسخ دهنده عزیز: این پرسشنامه به منظور بررسی ارزش ویژه نام تجاری ماکارونی مانا (جهت اخذ پایان نامه کارشناسی ارشد) نزد شما مشتری گرامی طراحی شده است. اطلاعاتی که شما ارائه می کنید ما را کمک خواهد کرد تا اثر ارزش نام تجاری ماکارونی مانا بر رفتار خرید شما را بهتر درک کنیم. زیرا شما تنها کسی هستید که می توانید تصویری درست ارزش ویژه نام تجاری مانا به ما ارایه دهید؛ از شما تقاضا می شود، به پرسشنامه ها با صداقت و بی پرده پاسخ دهید.
پاسخ شما به صورت کاملاً محرمانه حفظ خواهد شد. فقط محقق به اطلاعاتی که شما ارائه می دهید، دسترسی خواهد داشت. نتایج پژوهش به صورت کلی و بدون ذکر نام منتشر خواهد شد. خلاصه ای از نتایج پژوهش بعد از تحلیل داده ها به صورت نسخه الکترونیک از طریق پست الکترونیک (Email) برای شما ارسال خواهد شد. بخاطر همکاری و اختصاص وقت خود سپاسگزاریم. از شما به جهت مساعدت در تقویت این کار پژوهشی صمیمانه قدردانی می نماییم.
با تقدیم احترام
هژیر اکبری – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(بازاریابی)
…………………………………………………………..
1.سن ……………… 2. جنس ……………….. 3. تحصیلات ……………… 4. مدت استفاده از محصولات مانا (سال) ……..
پرسشهای زیر را با دقت بخوانید و مناسب ترین گزینه را در ارتباط با ماکارونی مانا، علامت بزنید. (1= کاملا مخالف؛ 5 =کاملا موافق)