سیاستگذاری عمومی و رفتار شهروندی

دانلود پایان نامه

نمودار(4-1) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی از طریق برنامه تلویزیونی ازتو می پرسند تا چه میزان می تواند بر یکپارچگی وانسجام فرهنگی برای یک اجماع جهت رسیدن به اهداف شهری موثرباشد——————————————————————————–97
نمودار(4-2) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی برای تولید،پخش کالای فرهنگی تا چه میزان بر رفتار فرهنگی مردم تاثیرگذارمی باشد—————————————————98
نمودار(4-3) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان بر نیازها وامیال مردم تاثیر گذارمی باشد———————————————————99
نمودار(4-4) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی(ازتومی پرسند) تا چه میزان برحفظ تعادلات موجود تاثیرگذارمی باشد——————————————————-100
نمودار(4-5) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی(ازتومی پرسند) تا چه میزان برمشارکت شهروندان بر دست یابی اهداف شهری تاثیرگذارمی باشد———————————-101
نمودار(4-6) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی(ازتومی پرسند) تاچه میزان بر وفاق وبحث وتبادل نظر وبرگزاری جلسات ونشستهای شهروندان برای ترقی وتعالی تاثیرگذار می باشد——-102
نمودار(4-7) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان بر هویت،بناسازی،میراث وغرورملی موثر است——————————————————103
نمودار(4-8) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان سبب تغییر ناگهانی در رفتار یا احساس فرد می شود———————————————-104
نمودار(4-9) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان سبب تغییر تمایلات ذهنی شهروندان ونیز روش ومنش زندگی آنان می شود—————————105
نمودار(4-10) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان از طریق آموزشهای غیر رسمی وغیر مستقیم بر رفتار فرهنگی مردم تاثیرگذارمی باشد———————106
نمودار(4-11) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که آموزش های غبر رسمی ازطریق تلویزیون می تواند تمام ساعات شبانه روزتا چه میزان بر شیوه های صحیح اخلاق ورفتارشهروندی تاثیرگذارباشد————–107
نمودار(4-12) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) با ارائه محتوای غنی آموزشی –فرهنگی به زبان ساده وقابل فهم عامه جامعه تا چه میزان بر اخلاق ورفتار شهروندی تاثیرگذارباشد—————————————————————————————-108
نمودار(4-13) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان می تواند با تاکید بر ارزش های حاکم برجامعه سیاستگذاری عمومی را تقویت کند———————109
نمودار(4-14) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی (ازتومی پرسند) تا چه میزان می تواند با تاکید برجهان بینی توحیدی سیاستگذاری عمومی را تقویت کند———————————–110
نمودار(4-15) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی تا چه میزان به دگرگونی های مطلوب درحوزه فرهنگی منجرمی شود——————————————————–111
نمودار(4-16) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی تا چه میزان دخالت وبرنامه ریزی درحوزه ی نظامهای ارزشی واعتقادی سیاستگذاری عمومی را تقویت می کند———————112
نمودار(4-17) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی برای عرصه های سخت افزاری جامعه تاچه میزان سیاستگذاری عمومی را تخت تاثیرقرارمی دهد———————————–113
نمودار(4-18) ) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی تا چه میزان برسازگاری وهماهنگی ویاحذف ناسازگاری درمیان سیاست های گوناگون موثر است——————————114
نمودار(4-19) توزیع فراوانی نظرپاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند تا چه میزان برتوسعه ی انسانی درقالب دسترسی به پیشرفت های اجتماعی محول می نماید—————-115
نمودار(4-20) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند تا چه میزان برپیوند وارتباط میان موسسات متنوع فرهنگی و دولت موثر است—————————116
نمودار(4-21) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند با ارائه عقاید و اطلاعات در اذهان تا چه میزان برتفکر شهروندان اثرگذار می باشد————————-117
نمودار(4-22) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند تا چه میزان کارکرد صحیح آموزشی یک برنامه ریز های فرهنگی مناسب تاچه میزان می تواند منجربه کاهش هزینه های زمانی ومکانی گردد.——————————————————————-118