اگر فکر می کنید این محتوا بر اساس مجموعه وبلاگ ها ، توییت ها و صفحات وب است که در راستای اهداف یک مشاغل کار می کند ، درست است ؛ اما فقط تا حدی در حالی که دسترسی عمومی ، برندسازی و محتوای با کیفیت عناصر مهم مدیریت محتوا هستند ، در طرح بزرگ امور ، چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد.

اگر شما درگیر جنبه بازاریابی دیجیتال هستید یا می خواهید باشید ، می خواهید درک روشنی از آنچه در ایجاد استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی محتوا دخیل است ، ایجاد کنید. در اینجا ، ما برخی از زمینه های کلیدی را توضیح خواهیم داد که هر مدیر یا استراتژیست محتوا برای اجرای یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال ، نیاز به درک کاملی دارد.

دیجیتال

۱ F قیف بازاریابی محتوا (فروش) را درک کنید

بازاریابی محتوا

قیف فروش اصولاً اصطلاحات گسترده ای است که سفر تصمیم گیری خریدار را توصیف می کند و سه مرحله اصلی آن آگاهی ، ارزیابی و خرید است. هرکسی که در زمینه فروش و بازاریابی شرکت می کند باید به این فرآیند توجه کند تا درک بهتری از آنچه باعث می شود خریداران از طریق قیف حرکت کنند ، داشته باشند.

تا حدودی ، بازاریابی محتوا به عنوان یک دسترسی گسترده در نظر گرفته می شود ، به این معنی که این چیزی است که در “قله” قیف فروش قرار دارد. برای یک شخص خارجی ممکن است به نظر برسد که این جنبه از بازاریابی دیجیتال “بسیار” از بخش واقعی پول (فروش) قیف فاصله دارد.

این مقاله از طریق Single Grain نشان می دهد که ، با بازاریابی محتوا ، مرحله چهارم قیف فروش وجود دارد که پس از تبدیل “لذت” تبدیل می شود ، که اساساً به معنای ایجاد وفاداری به برند است. بنابراین ، استراتژیست های محتوا همیشه باید در مورد چهار مرحله حساس قیف فکر کنند:

     

  • دسترسی: جذب مشتری جدید
  •  

  • تبدیل: ترغیب مشتریان به خرید
  •  

  • بستن: فروش فروش
  •  

  • حفظ: ایجاد وفاداری به برند و بازگرداندن مشتریان

“قله” قیف جایی است که آگاهی از برند و نسل سرب اتفاق می افتد. این موقعیتی است که شما می توانید از طریق مشتری گسترده ترین شبکه ممکن را ایجاد کنید و نه تنها مخاطبان خود را بسازید ، بلکه همچنین با آنها درگیر شوید تا در مورد کل استراتژی خود بیشتر بدانید. اما یک استراتژیست یا مدیر عالی محتوا درک خواهد کرد که چگونه مشتریان را از طریق هر قسمت از قیف درگیر کند و از نظر ایده آل آنها را برای دوچرخه از طریق قیف حفظ کند.

۲ ٫ محتوای خود را به عنوان داده مشاهده کنید

یک استراتژی محتوا مربوط به تعداد وبلاگ های نوشته شده در هر ماه نیست ، چقدر زمان باید برای انجام Facebook Live صرف شود یا اینکه یک شرکت باید در حال نوشتن لیست سفید باشد یا خیر. این کاملاً مربوط به کیفیت است ، اما همه این موارد دقیقاً مربوط به چه راهبردی نیستند – آنها مؤلفه هایی هستند ، اما واقعاً این چیزی نیستند که رویکرد استراتژیک شما را راهنمایی می کند.

یک استراتژی عالی برای بازاریابی محتوا می تواند مخاطبان را از هر نظر جذب کند و برای این کار یک استراتژیست خوب باید بداند که محتوای آنها چگونه کار می کند. وقتی دقیقاً می دانید که چگونه محتوای خود را بچرخانید تا در یک مرحله مؤثر باشد ، می توانید با حرکت در مرحله بعدی قیف ، از این اطلاعات استفاده کنید.

استراتژی شما توسط تجزیه و تحلیل هدایت می شود. وظیفه استراتژیست نظارت دقیق ، ردیابی ، تماشای و گزارش بر روی اعداد است تا بتواند به طور مداوم تصحیح و تنظیم به سمت تبدیل های بهتر باشد. شما باید ردیابی کنید که مشتریان “از کجا” می آیند و “کجا” می روند. “به عبارت دیگر ، شما باید الگوهای ترافیکی را به طور مداوم ارزیابی کنید.

به طور مداوم آزمایش آنچه انجام می دهید این است که چگونه می توانید درباره ترجیحات ، علایق و رفتار خرید مخاطبان خود ایده کاملی کسب کنید. شما باید بدانید که چقدر مواد به خوبی عمل می کنند تا آن را به مرحله بعدی روند برساند.

سؤالات اساسی که می خواهید به طور مداوم از آنها بپرسید عبارتند از:

     

  • چه چیزی قابل تصفیه و بهبود است؟
  •  

  • چه ابزارها ، برنامه ها و سیستم عامل هایی بهترین و کمترین عملکرد را دارند؟
  •  

  • بهترین استفاده از زمان و منابع در رابطه با تبدیل (فروش) چیست؟
  •  

  • چگونه همه قطعات با هم مخلوط می شوند؟

۳ a برنامه ای بسازید

ایجاد یک تقویم برای یک استراتژی موفق بسیار حیاتی است. درست مانند تقویم سرمقاله برای یک انتشار سنتی ، یک تقویم محتوا می تواند به شما کمک کند تا استراتژی خود را در یک بازه زمانی مشخص هدایت کنید. البته ، شما می خواهید تاریخ های خاص را مانند اینجا تعطیلات و رویدادهای مهم مربوط به صنعت خود به اینجا اضافه کنید. احتمالاً شما می خواهید برخی از نقاط “خالی” را برای ترک کردن ، به عنوان مثال رویدادهای غیرقابل پیش بینی اما مرتبط یا موضوعات پرطرفدار که برای ایجاد محتوا برای آخرین لحظه باید درج کنید ، بگذارید.

شما همچنین می توانید از این تقویم نه تنها برای برنامه ریزی آنچه می نویسید ، بلکه در کجا استفاده کنید. داشتن یک استراتژی چندرسانه ای و حتی شامل دسترسی از جمله پست مهمان وروابط عمومی این روزها بسیار مهم است. در نظر بگیرید که کانال های توزیع مختلف در طول زمان ماه های بعدی به خوبی در استراتژی فروش شما جای می گیرند.

این مطلب را هم بخوانید :
۸ راه های بهبود تجربه دانشجویی و تقویت دانش

برنامه ریزی

۴ ٫ مجدداً استفاده کنید

همانطور که توزیع را در نظر می گیرید ، می خواهید اهداف مختلفی را که انواع مختلف محتوا دارند و این که چگونه می تواند بر بازاریابی شما تأثیر بگذارد و چگونه می توانید از ترکیب های مختلف محتوا برای صرفه جویی در وقت و منابع استفاده کنید ، به خاطر بسپارید. ممکن است بخواهید مثلاً ایجاد اقتدار از طریق وبلاگ نویسی میهمان ، آهنگ سازی بلاگ ها به صورت پشت سر هم با مجموعه نامه های ایمیل ، و استفاده از رسانه های اجتماعی برای ساختن قبایل و گروه ها در نظر بگیرید.

کاملاً منطقی و کارآمد تدوین استراتژی مبتنی بر تکه هایی از محتوا است که می تواند به راحتی از طریق کانال های مختلف و برای اهداف مختلف قابل استفاده مجدد باشد. بنابراین ، هنگامی که تمام محتوای خود را توسعه می دهید (به چندرسانه ای فکر کنید) ، راه هایی را که بتوانید به راحتی به آینده تبدیل شوید ، در نظر بگیرید.

در اینجا چند ایده آورده شده است ، فقط به ذکر چند:

     

  • ایجاد یک وبینار در یک سری دوره های ایمیل برای فروش
  •  

  • راهنماهای PDF را از وبلاگ های قدیمی ایجاد کنید
  •  

  • وبلاگ ها را توسعه دهید تا بعداً بتوان از آنها استفاده کرد تا به راحتی مطالعه موردی یا whitepaper ایجاد شود
  •  

  • ایجاد یک اینفوگرافیک از یک نمایش اسلاید (یا برعکس)

همچنین می توانید هر قطعه از مطالب را با هدف استراتژی استفاده مختلط بسازید. دکمه های صدای جیر جیر نمونه ای عالی از این است. هر چیزی که روشی آسان برای شما و مخاطبان شما برای گسترش توزیع یک پست معین فراهم کند ، طلا است.

۵ ٫ جهت محتوای خود جهت خاص خود را تنظیم کنید

بیایید بگوییم شما یک استراتژیست یا مدیر محتوا هستید و یک چارچوب محکم از محتوا و نویسندگان در دسترس دارید. شما یک استراتژی تدوین کرده اید ، قیف را می شناسید ، یک تقویم دارید. شما به معنای کلی آنچه را که می خواهید بگویید ایجاد کرده اید.

در حال حاضر بسیاری از مشاغل برای ایجاد آن دسته ای از مطالب و گروهی از نویسندگان را دارند. این موارد ضروری است ، همانطور که مجموعه ای از ابزارها برای تجزیه و تحلیل است. اما مهم است که استراتژیست ها بدانند که چه بخشی از چارچوب بازاریابی انواع مختلفی از محتوا را در بر می گیرد.

لیست زیر نمونه بارزی نیست. قطعاً با متن متفاوت خواهد بود. اما این ایده خوبی است که فقط انواع محتوا را در فازهای مختلف قیف تفکیک کنیم تا همه افراد حاضر در تیم در مورد هدف هرکدام مشخص باشند.

     

  • دسترسی: تبلیغات فیس بوک ، صفحه فرود ، فیلم های توضیح دهنده ، اینفوگرافیک
  •  

  • تبدیل: رسانه های اجتماعی ، پست های اطلاعاتی وبلاگ ، مطالعات موردی ، آزمونها
  •  

  • بسته شدن: سری ایمیل ، بررسی ، پرسشنامه
  •  

  • احتباس: پیشنهادات اختصاصی ، عکسهای سفید ، ایمیل ، مسابقه ، نظرسنجی

ضروری است که شما این محتوا را آماده و آماده داشته باشید تا از جدول زمانی پیش بروید. علاوه بر این ، باید بدانید که کدام نوع از محتوا در زمینه های مختلف ، یعنی با مخاطبان مختلف و همچنین در سیستم عامل ها ، عملکرد خوبی دارد. با ورود به سال ۲۰۱۸ ، روندهایی که در اکثر موارد می توانید از آن استفاده کنید عبارتند از فیلم (بخصوص محتوای زودگذر) ، اینفوگرافیک و برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند جستجوی صوتی.

همیشه یک ذهنیت تازه نگه دارید

یکی از ویژگی های اصلی یک استراتژیست بازاریابی با محتوای عالی ، توانایی در حل مداوم مسئله و یادگیری چیزهای جدید است. بازاریابی محتوا علم موشکی نیست ، اما صبر ، خلاقیت و چشم انداز تحلیلی را می طلبد. اگرچه یک استراتژی مؤثر به تفکر تحلیلی نیاز دارد ، اما به هیچ وجه قطع و خشک نمی شود ، اما این باعث می شود فضای خلاقیت فراوان و تا حدودی حداقل آزمایشات باقی بماند.

خلاقیت

شما نیاز به یک چشم انداز روشن در مورد اهداف خود دارید ، و حداقل باید یک برنامه تجاری شل داشته باشید. همچنین با استفاده از ابزارهای مؤثر و به روز که در زمینه تجارت و صنعتی که با آنها کار می کنید به آنها دسترسی دارید ، دانش خوبی دارد.

بنابراین ، در حالی که به نکات فوق می پردازید ، همیشه می خواهید در مورد راه حل ها و ابزارهای جدیدی که می توانید از آنها استفاده کنید تا به طور مداوم استراتژی خود را برای رسیدن به اهداف جدید با گذشت زمان تصفیه کنید ، در پیش بگیرید.

پست های مرتبط:

     

  • راهنمای کامل برای بهینه سازی تبدیل تجارت الکترونیک
  •  

  • ۳ تعصب روانشناسی که می تواند بازاریابی آنلاین شما را ایجاد کرده یا از بین ببرد
  • روانشناسی

     

  • ۸ نمایندگان مسکن می توانند از بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش استفاده کنند
     
  • ۵- اندازه گیری های کلیدی ایمیل شما باید ردیابی شوید
  •  

  • چگونه بازاریابی ایمیل می تواند منجر به فروش شود

<