۸ راه های بهبود تجربه دانشجویی و تقویت دانش

دانشجویانی که موفق به فارغ التحصیلی نمی شوند ، برای دانشگاه ها ، کالج ها و ارائه دهندگان آموزش هزینه بالایی دارند.

دانشجو

با بیش از ۲۵ of از دانشجویان کالج بدون هیچگونه صلاحیتی ، دانش آموزان کنار می روند ، مشکل نگهداری دانشجویان به سرعت برای ارائه دهندگان آموزش تبدیل شده است.
دانش آموز

این جایی است که تجربه دانشجویی به وجود می آید. در آموزش عالی ، مهم است که به تجربه دانشجویان نه تنها اطمینان حاصل شود که آنها فارغ التحصیل می شوند بلکه باید یک پایگاه دانشجویی فعال و فعال داشته باشند که تبدیل به مدافعان انرژی و فارغ التحصیلان شوند.

در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که چگونه مربیان می توانند تجربه بهتری را برای جذب و حفظ دانش آموزان ارائه دهند.

چرا دانش آموزان کنار می روند؟

اقتصاد آمریکا تا سال ۲۰۲۵ با کمبود ۱۶ میلیون فارغ التحصیل روبرو است

اقتصاد

این توییت

در حالی که بریتانیا راه را در آموزش عالی با میزان حفظ ۷۱٪ در مقایسه با ۴۹٪ در ایالات متحده و ۳۱٪ در استرالیا رهبری می کند ، بسیاری از دانشجویان در حال ترک شدن هستند.

این تعداد کاهش یافته نگرانی عمده ای برای بخش و نسل های آینده دارد. موضوعاتی وجود دارد که در عدم اجرای یک برنامه آموزشی شامل موارد زیر است:

     

  • مشکلات مالی
  • مشکلات

     

  • در دسترس بودن دوره
  •  

  • عدم پشتیبانی مشاوره
  •  

  • عدم تعامل دانشجویان

مورد آخر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. حفظ دانشجو یک چیز یک بار نیست ، بلکه این است که دانش آموزان را در تمام دوره خود درگیر فارغ التحصیلی کنند.

در عصر دیجیتال ، چشم انداز زندگی دانشکده و تجربه یادگیری به طرز چشمگیری تغییر می کند. این امر به کالج ها و دانشگاه ها وسایل و ابزار وسیعی را برای ارتباط بیشتر فراهم می کند.

دیجیتال

برای اطمینان از اینکه دانش آموزان بیشتری با داشتن مدارکی که برای آنها آمده است از موسسه خارج می شوند ، ارائه دهندگان آموزش باید بر بهبود تجربه دانشجویی تمرکز کنند.

۱ Forums انجمن های آنلاین ارائه دهید

ظهور رسانه های اجتماعی باعث ارتباط بیشتر جهان شده است. گروه های علاقه مند در سایتهایی مانند فیس بوک به افراد همفکر اجازه می دهند با هم جمع شوند و در مورد موضوعاتی که بیشتر برای آنها مهم است بحث کنند. در دانشگاه ، این سکوها برای دانشجویان مناسب است که روابط خارج از کلاس را ایجاد کنند.

همه دانش آموزان به همان شیوه یاد نمی گیرند ، با بسیاری از آنها تصمیم می گیرند که در سخنرانی ها ساکت بمانند ، یادداشت برداری کنند و سوالات و نظرات خود را تا زمانی که پشت صفحه کلید نباشند ذخیره کنند. با دسترسی به انجمن های آنلاین ، دانش آموزان می توانند یادگیری خود را با سرعت خود ادامه دهند ، در پروژه های گروهی کار کنند و دانش خود را با طیف های مختلف از ذهن در مورد موضوعات دوره خود تغییر دهند.

در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد دانش آموزانی که در بحث های آنلاین شرکت می کنند ، نسبت به دانشجویانی که فقط در بحث کلاس شرکت می کنند ، در امتحانات خود بهتر عمل می کنند. ارائه دهندگان آموزش و پرورش با ترویج فعالانه استفاده از تالارهای آنلاین ، می توانند روحیه ای محکم در جامعه را در بین دانش آموزان خود پرورش دهند.

روحیه

۲ on در رسانه های اجتماعی فعال و واکنشی باشید

رسانه های اجتماعی این امکان را برای ارائه دهندگان آموزش فراهم می کنند که بتوانند قبل از شروع کار ، به دانشجویان دسترسی پیدا کنند. همچنین این دانشجویان را قادر می سازد تا از طریق آنلاین ، یکدیگر را ملاقات کنند و از همان ابتدای زمان در کالج ، دوستی و روابط کاری را برانگیزند.

از آنجا که یک فرد متوسط ​​۱۶ تا ۲۴ ساله زمان زیادی را در رسانه های اجتماعی می گذراند ، فقط کالج ها منطقی هستند که از سیستم عامل های مختلف برای ارتباط با دانشجویان خود استفاده کنند. سیستم عامل های ویژوال مانند اینستاگرام و اسنپ چت برای استفاده از تصاویر برای برقراری ارتباط با اطلاعات عالی هستند ، در حالی که فیس بوک و توییتر برای ارتقاء تعامل و ارائه راه حل برای نگرانی ها یا مسائل ایده آل هستند.

راه حل

دانشکده ها و دانشگاه ها با کمی برنامه ریزی و استراتژی دقیق می توانند برند خود را در رسانه های اجتماعی بسازند. آنها با استفاده از ویژگی هایی مانند داستان های ویدیویی ، می توانند تجربیات دانشجویی را به اشتراک بگذارند و رویدادهای آینده را برای ایجاد تعامل و در نتیجه حفظ نتیجه تبلیغ کنند.

برنامه ریزی

۳ Feed به دنبال بازخورد باشید و آن را اعمال کنید

هیچ کس جوانب مثبت و منفی یک برنامه یادگیری را بهتر از دانش آموزان نمی داند. بازخورد دانش آموزان یکی از مؤلفه های اصلی موفقیت سیستم تعالی آموزش و نتایج چارچوب نتایج دانشجویان (TEF) در انگلستان است.

به عنوان مثال ، از طریق بررسی ملی دانشجویی ، ارائه دهندگان آموزش صدا به دانش آموزان می دهند و آنها را قادر می سازد در مورد دوره و محیط تدریس ، دانشکده ها و دانشگاه های خود را ارائه دهند.

با ابزارهایی مانند SurveyMonkey و گوگل Forms ، آسان است که از دانش آموزان بپرسید که فکر می کنند در حالی که نظرسنجی در رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها روش های ساده ای برای ورود به آنچه دانش آموزان می خواهند درباره آنها بیشتر بدانند یا نگرانی در مورد آنها داشته باشند وجود دارد.

این امر به موسسات ، بینشهای ارزشمند و تأییدهای خارجی درمورد آنچه را که کار می کند و برای بهبود تجربه دانشجویی باید تغییر کند ، می دهد. در واقع ، دانش آموزان می توانند به صورت خلاقیت درآیندبرخی از محیط یادگیری خود را دارند. نکته اصلی اجرای پیشنهاداتی است که ممکن است مؤثر باشد و به دانش آموزان اطلاع دهد که در حال آزمایش آن هستید.

خلاقیت