دانشجویانی که موفق به فارغ التحصیلی نمی شوند ، برای دانشگاه ها ، کالج ها و ارائه دهندگان آموزش هزینه بالایی دارند.
با بیش از ۲۵ of از دانشجویان کالج بدون هیچگونه صلاحیتی ، دانش آموزان کنار می روند ، مشکل نگهداری دانشجویان به سرعت برای ارائه دهندگان آموزش تبدیل شده است.
این جایی است که تجربه دانشجویی به وجود می آید. در آموزش عالی ، مهم است که به تجربه دانشجویان نه تنها اطمینان حاصل شود که آنها فارغ التحصیل می شوند بلکه باید یک پایگاه دانشجویی فعال و فعال داشته باشند که تبدیل به مدافعان انرژی و فارغ التحصیلان شوند.
در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که چگونه مربیان می توانند تجربه بهتری را برای جذب و حفظ دانش آموزان ارائه دهند.
چرا دانش آموزان کنار می روند؟
اقتصاد آمریکا تا سال ۲۰۲۵ با کمبود ۱۶ میلیون فارغ التحصیل روبرو است
این توییت
در حالی که بریتانیا راه را در آموزش عالی با میزان حفظ ۷۱٪ در مقایسه با ۴۹٪ در ایالات متحده و ۳۱٪ در استرالیا رهبری می کند ، بسیاری از دانشجویان در حال ترک شدن هستند.
این تعداد کاهش یافته نگرانی عمده ای برای بخش و نسل های آینده دارد. موضوعاتی وجود دارد که در عدم اجرای یک برنامه آموزشی شامل موارد زیر است:
مشکلات مالی
در دسترس بودن دوره
عدم پشتیبانی مشاوره
عدم تعامل دانشجویان
مورد آخر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. حفظ دانشجو یک چیز یک بار نیست ، بلکه این است که دانش آموزان را در تمام دوره خود درگیر فارغ التحصیلی کنند.
در عصر دیجیتال ، چشم انداز زندگی دانشکده و تجربه یادگیری به طرز چشمگیری تغییر می کند. این امر به کالج ها و دانشگاه ها وسایل و ابزار وسیعی را برای ارتباط بیشتر فراهم می کند.
برای اطمینان از اینکه دانش آموزان بیشتری با داشتن مدارکی که برای آنها آمده است از موسسه خارج می شوند ، ارائه دهندگان آموزش باید بر بهبود تجربه دانشجویی تمرکز کنند.
۱ Forums انجمن های آنلاین ارائه دهید
ظهور رسانه های اجتماعی باعث ارتباط بیشتر جهان شده است. گروه های علاقه مند در سایتهایی مانند فیس بوک به افراد همفکر اجازه می دهند با هم جمع شوند و در مورد موضوعاتی که بیشتر برای آنها مهم است بحث کنند. در دانشگاه ، این سکوها برای دانشجویان مناسب است که روابط خارج از کلاس را ایجاد کنند.
همه دانش آموزان به همان شیوه یاد نمی گیرند ، با بسیاری از آنها تصمیم می گیرند که در سخنرانی ها ساکت بمانند ، یادداشت برداری کنند و سوالات و نظرات خود را تا زمانی که پشت صفحه کلید نباشند ذخیره کنند. با دسترسی به انجمن های آنلاین ، دانش آموزان می توانند یادگیری خود را با سرعت خود ادامه دهند ، در پروژه های گروهی کار کنند و دانش خود را با طیف های مختلف از ذهن در مورد موضوعات دوره خود تغییر دهند.
در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد دانش آموزانی که در بحث های آنلاین شرکت می کنند ، نسبت به دانشجویانی که فقط در بحث کلاس شرکت می کنند ، در امتحانات خود بهتر عمل می کنند. ارائه دهندگان آموزش و پرورش با ترویج فعالانه استفاده از تالارهای آنلاین ، می توانند روحیه ای محکم در جامعه را در بین دانش آموزان خود پرورش دهند.
۲ on در رسانه های اجتماعی فعال و واکنشی باشید
رسانه های اجتماعی این امکان را برای ارائه دهندگان آموزش فراهم می کنند که بتوانند قبل از شروع کار ، به دانشجویان دسترسی پیدا کنند. همچنین این دانشجویان را قادر می سازد تا از طریق آنلاین ، یکدیگر را ملاقات کنند و از همان ابتدای زمان در کالج ، دوستی و روابط کاری را برانگیزند.
از آنجا که یک فرد متوسط ۱۶ تا ۲۴ ساله زمان زیادی را در رسانه های اجتماعی می گذراند ، فقط کالج ها منطقی هستند که از سیستم عامل های مختلف برای ارتباط با دانشجویان خود استفاده کنند. سیستم عامل های ویژوال مانند اینستاگرام و اسنپ چت برای استفاده از تصاویر برای برقراری ارتباط با اطلاعات عالی هستند ، در حالی که فیس بوک و توییتر برای ارتقاء تعامل و ارائه راه حل برای نگرانی ها یا مسائل ایده آل هستند.
دانشکده ها و دانشگاه ها با کمی برنامه ریزی و استراتژی دقیق می توانند برند خود را در رسانه های اجتماعی بسازند. آنها با استفاده از ویژگی هایی مانند داستان های ویدیویی ، می توانند تجربیات دانشجویی را به اشتراک بگذارند و رویدادهای آینده را برای ایجاد تعامل و در نتیجه حفظ نتیجه تبلیغ کنند.
۳ Feed به دنبال بازخورد باشید و آن را اعمال کنید
هیچ کس جوانب مثبت و منفی یک برنامه یادگیری را بهتر از دانش آموزان نمی داند. بازخورد دانش آموزان یکی از مؤلفه های اصلی موفقیت سیستم تعالی آموزش و نتایج چارچوب نتایج دانشجویان (TEF) در انگلستان است.
به عنوان مثال ، از طریق بررسی ملی دانشجویی ، ارائه دهندگان آموزش صدا به دانش آموزان می دهند و آنها را قادر می سازد در مورد دوره و محیط تدریس ، دانشکده ها و دانشگاه های خود را ارائه دهند.
با ابزارهایی مانند SurveyMonkey و گوگل Forms ، آسان است که از دانش آموزان بپرسید که فکر می کنند در حالی که نظرسنجی در رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها روش های ساده ای برای ورود به آنچه دانش آموزان می خواهند درباره آنها بیشتر بدانند یا نگرانی در مورد آنها داشته باشند وجود دارد.
این امر به موسسات ، بینشهای ارزشمند و تأییدهای خارجی درمورد آنچه را که کار می کند و برای بهبود تجربه دانشجویی باید تغییر کند ، می دهد. در واقع ، دانش آموزان می توانند به صورت خلاقیت درآیندبرخی از محیط یادگیری خود را دارند. نکته اصلی اجرای پیشنهاداتی است که ممکن است مؤثر باشد و به دانش آموزان اطلاع دهد که در حال آزمایش آن هستید.
۴ Op فرصت هایی را برای مشارکت با فارغ التحصیلان ایجاد کنید
رفتن به دانشگاه می تواند یک تلاش گران و وقت گیر باشد. دانش آموزان می خواهند بدانند که در پایان سفر فارغ التحصیلی چه اتفاقی می افتد.
در این دوره از دیجیتال با افرادی که بیشتر به بررسی ها و تأیید های همسالان متکی هستند ، فارغ التحصیلان می توانند به ارتقاء سطح آگاهی یک موسسه در بین مخاطبان مورد نظر یعنی دانشجویان شما کمک کنند.
در اصل ، دانشجویان می خواهند پتانسیل موفقیت و رشد واقعی را چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای ببینند. فارغ التحصیلانی که برای موفقیت بسیار زیاد پیش رفته اند با ارزش ترین سفیران برند هستند که یک کالج یا دانشگاه می توانند درخواست کنند.
با ایجاد راه هایی برای دانشجویان فعلی برای گپ و گفتگو با فارغ التحصیلان ، سؤال از آنها بپرسید و از موفقیت آنها بیاموزید ، مؤسسات آموزشی می توانند نشان دهند که موفقیت دروس و سیستمهای آموزشی آنها چقدر موفق است. ثابت شده است که برنامه های مربیگری باعث افزایش سطح احتباس دانشجویان و نگه داشتن فارغ التحصیلان می شود.
۵ ٫ فعالیت دانشجویی را ردیابی و اندازه گیری کنید
قبل از ترک تحصیل ، دانش آموزان به طور معمول علائمی از عدم انحراف یا ناامیدی را نشان می دهند ، که می تواند به سرعت از کلاسهای از دست رفته گرفته تا پذیرش در اواخر قبل از اینکه دچار مشکلات واقعی شوید ، سرعت ببخشید. پیگیری عملکرد هر دانش آموز آسان نیست ، به خصوص هنگام برخورد با هزاران نفر در طیف وسیعی از مدارس و مقاطع.
خوشبختانه پیشرفتهای دیجیتال ابزارهایی را برای پیگیری دانشجویان خود در اختیار اساتید قرار می دهد. نرم افزار حفظ اتوماسیون مانند Persistence Plus به کالج ها و دانشگاه ها اجازه می دهد تا از دانشجویان پشتیبانی کنند که ممکن است در تلاش باشند.
۶ ٫ تبلیغ استفاده از برنامه
ظهور جهانی استفاده از تلفن های هوشمند بستر ساده ای را برای مؤسسات فراهم می کند تا در تلاش های خود برای تقویت احتباس دانش آموزان ، اهرم کنند.
بسیاری از دانشگاه ها در مورد ایجاد برنامه های تلفن همراه خود ، از دستیارهای شخصی که به دانشجویان کمک می کنند تا زمان مطالعه و برنامه ریزی برنامه ها را بپردازند ، گرفته تا سرویس های شبکه ای که دانشجویان را با مربیان متصل می کنند ، هم اتاقی می یابند و در مورد رویدادهای دانشگاه روزآمد می شوند ، تصمیم گرفته اند.
یک نمونه مشهور Skoolar است که به دانشجویان اجازه می دهد تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و از طریق دانشگاهیان با دیگران در ارتباط باشند. ارائه کانال های دیجیتالی برای کمک ، اطلاع رسانی و درگیر کردن دانش آموزان به مؤسسات آموزشی این امکان را می دهد تا در ایجاد تجربه بهتر دانشجویی گام های بلندی بردارند.
۷ Services خدمات فراتر از یادگیری را ارائه می دهید
در حالی که یادگیری هدف اصلی دانش آموزانی است که تحصیلات عالی را دنبال می کنند ، این موسسه می تواند کارهای بیشتری نسبت به ارائه پشتیبانی علمی انجام دهد.
با توجه به رفاه دانش آموزان ، ارائه دهندگان آموزش و پرورش ممکن است با توسعه خدمات مشاوره خود ، دانشجو را حفظ کنند.
شایستگی چنین رویکردی آسان است زیرا ۷۰٪ دانش آموزانی که در مشاوره شرکت کرده اند اعتراف می کنند که مشکلات شخصی خود را در عملکرد تحصیلی خود دخالت داده اند.
فراتر از آن ، دانشکده ها و دانشگاه ها باید به دنبال ایجاد یک فضای یادگیری باشند که به سمت کارآفرینی محور باشد. مهارت های نرم مانند شبکه سازی و مذاکره به دست آمده از طریق مراکز شغلی یا کارگاه های آموزشی برای موفقیت در عصر دیجیتال اهمیت فزاینده ای دارند.
۸ ٫ آغوش تنوع
در ایالات متحده ، جایی که حفظ مسئله است ، رهبران آموزش و پرورش گرد هم می آیند تا با حمایت از انجمن های بشردوستانه مانند بنیاد بیل و ملیندا گیتس ، این موضوع را برطرف کنند.
از طریق اتحاد نوآوری دانشگاه ، ۱۱ دانشگاه بزرگ برای افزایش تعداد و تنوع فارغ التحصیلان دانشگاه همکاری می کنند. با یک رویکرد عملی ، این مشارکت به نوآوری هایی که در حفظ دانش آموزان مؤثرتر هستند ، می پردازد.
برای انجام این کار ، آنها هر سال بر آزمایش و اتخاذ ابتکار جدید آزمایش می کنند تا اثربخشی آن را آزمایش کنند – اولین استفاده از آنالیزهای پیش بینی کننده ، و پس از آن مشاوره های پیشگیرانه. نتیجه این ابتکار را می توان در دانشگاه هایی مشاهده کرد که با اتحاد فعال هستند و داده های تکمیل نشان می دهد که تعداد فارغ التحصیلان کم درآمد فقط در ۳ سال ۲۴ درصد افزایش یافته است. ثبت نام نیز افزایش یافته در حالی که هزینه تحصیل به دلیل معرفی کمک هزینه ها کم شده است.
غذای آماده؟ تمام دانشجویان موسسه خود را در نظر بگیرید و با استفاده از تمام منابع و ابزارهای موجود ، به روشهایی برای کمک به پیشرفت آنها در فارغ التحصیلی مراجعه کنید.
وقتی دانش آموزان در مورد آنها شک دارنددوره یا مؤسسه ، آنها می توانند احساس تنهایی یا احساس تنهایی کنند. آنها ممکن است کمکی را در دسترس نبینند و از هر کسی که می تواند چیزها را دور بیندازد ، احساس جدایی کنند. این یک مسئله مهم در کاهش نرخ حفظ دانشجو است.
برای مقابله با این مشکل ، دانشگاه ها و دانشکده ها باید از طریق طیف وسیعی از ابتکارات مشاوره و برنامه های مربیگری فارغ التحصیلان ، به تقویت یک حس قوی از جامعه در محیط دانشگاه و از طریق رسانه های اجتماعی ، در یک سطح شخصی تر متصل شوند.
در عصر دیجیتال ، بررسی همتا می تواند تأثیر بزرگی در موفقیت هر برند داشته باشد. قدرتمندترین راه برای افزایش آگاهی از برند ، از طریق افرادی است که بیشتر به آن اعتقاد دارند – دانشجویان شما.
آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله
-None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع *
-دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال
– هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیش از ۵۰۰۰
کشور *
-None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت & the GrenadinesSamoaSan MarinoSoo Tome & Princee عربستان سعودی سنگال SerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited StatesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
بروشور
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط کلیک کنید
متوسط آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید
مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت
مشارکت کننده
داستانهای مرتبط
۴ چیزهایی که مربیان باید برای رفع کمبود مهارت های دیجیتال بدانند
بازاریابی دیجیتال مهارت های دیجیتال تحول دیجیتال آموزش
۹ چیزهایی که مربیان باید در مورد مهارت های دیجیتال بدانند
بازاریابی دیجیتال مهارت های دیجیتال آموزش
آیا VR می تواند شکاف بین نیازهای یادگیری و بازار کار ایجاد کند؟