راهنمای کامل یک مربی برای تبلیغات دیجیتال

صنعت تبلیغات دیجیتال به یک شرکت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است که این صنعت در سالهای اخیر به سمت تبلیغات برنامه ای در آمده است.

دیجیتال

تبلیغات دیجیتالی به بازاریابان این امکان را می دهد تا از داده ها و فناوری ها برای هدف قرار دادن مشتریان با پیام های مربوطه در مواقع مربوط استفاده کنند. برای جذب بهترین دانشجویان به دانشگاه ، کالج یا ارائه دهنده آموزش خود ، داشتن چنین راهکارهایی در یک بازار رو به رشد همیشه می تواند باعث تعامل ، افزایش آگاهی از برند و افزایش درآمد شود.

دانشجو

در این مقاله ما به چگونگی کار تبلیغات تبلیغات برنامه ای و چگونگی ادغام آن به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود می پردازیم.

انتظار می رود هزینه های نمایش برنامه ای امسال به ۳۹ میلیارد دلار برسد – eMarketer

دلار

چالش های کلیدی در بخش آموزش عالی

تقاضاهای رو به رشد که توسط بخش آموزش عالی با آن روبرو هستیم ، منجر به چالش هایی از قبیل افت تحصیل تا رانندگی متقاضیان واجد شرایط به وب سایت ها شده است. همچنین در بودجه های بازاریابی به دلیل کاهش بودجه و افزایش رقابت در کنار نیاز به ارتقاء آگاهی در مورد برنامه ها ، گواهینامه ها و مدارک تحصیلی ، کمتر دیده می شود.

یکی از مهمترین چالش ها ، دانستن چگونگی ادغام بودجه بین آگاهی ساختمان و ثبت نام در رانندگی است. بسیاری از موسسات از پهنای باند کارکنان یا منابع مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل پیشرفته ، گزارش دهی عمیق و یا ابزارهای اتوماسیون گران قیمت بازاریابی برخوردار نیستند. ردیابی بازده سرمایه گذاری (ROI) تبلیغات دیجیتالی از ابتدا تا انتها می تواند دشوار باشد و همچنین اندازه گیری تأثیرگذاری بر روی شماره ثبت نام دشوار است.

برای پیچیده تر کردن امور ، دانشجویان بالقوه با توجه به فناوری و استفاده از ابزارهای تحقیقاتی که در اختیار دارند ، پس انداز تر می شوند تا تصمیم بگیرند آیا یک موسسه پاسخگوی نیازهای آنها است یا خیر. بسیاری از دانشجویان آینده درک می کنند که کالج ، دانشگاه یا ارائه دهندگان آموزش شما قبل از اینکه حتی به آنها دسترسی پیدا کنید ، درک می کنند.

بازه زمانی آگاهی از ساختمان تا ارتباط با ثبت نام واقعی طولانی است ، بسیار طولانی تر از سایر صنایع ، که در صورت عدم کارآمد بودن می تواند تلاش های بازاریابی را پرهزینه کند.

در نتیجه ، تبلیغات دیجیتال روشی مؤثر و کارآمد برای سوار شدن به رادار دانشجویی و ارائه راه حل برای سوالات یا نگرانی های آنها است.

راه حل

دانشجو هدف خود را بشناسید و بشناسید

قبل از اجرای هرگونه برنامه تبلیغاتی دیجیتال ، درک این مسئله که می خواهید چه کسی را جذب کنید ، مهم است.

این امر درک اطلاعات بهتر از دانشجویان “ایده آل” را با تجزیه و تحلیل جمعیت شناسی و روانشناسی دانشجویی ، ارزیابی عناصر برنامه درجه ، مطالعات مستقل شخص ثالث و انجام نظرسنجی بسیار مهم می کند.

روانشناسی

پس از تعیین شخصیت دانشجویی که متناسب با کار موسسه شماست ، لازم است تا بفهمید چگونه می توانید از این مخاطب استفاده کنید. این مهم خواهد بود که قصد و حضور آنلاین دانشجویان ایده آل آینده نگر را بررسی کنیم.

چگونه تبلیغات برنامه نویسی کار می کند

برنامه نویسی یک اصطلاح گسترده برای زیرساخت های فناوری خودکار است که رسانه ها را برای کمک به تقویت پتانسیل تبلیغات دیجیتال خریداری می کند.

آگاهی از تبلیغات برنامه نویسی بسته به صنعت مورد نظر متفاوت است. در صنعت آموزش عالی سوالات در مورد هزینه ها ، ایمنی برند ، کارآیی و نقش کلی آن در اکوسیستم دیجیتال ایجاد می شود. حتی اگر از قبل برنامه رسانه ای دیجیتالی را نیز با سنگ کار کنید ، استراتژی های برنامه ای وجود دارد که مشکلات مختلفی را در بخش آموزشی حل می کند.

مشکلات

این مهم است که دانش آموزان هدف خود را قبل از شرکت در هر استراتژی تبلیغاتی دیجیتال بدانید و از برنامه آگاه باشید و برنامه های درسی در یک پایگاه مصرف کننده خاص هدایت می شوند. توسعه و مقیاس گذاری منجر به داده های بیشتری می شود که می توانند برای بهینه سازی مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از الگوریتم ها و همچنین مدل سازی ظاهری به تحکیم چنین داده ها و تلاش های هدف کمک می کند. تبلیغات برنامه نویسی همچنین از فیلم ها از طریق شبکه های رسانه های اجتماعی استفاده می کند و بینش های حاصل از تعامل را تجزیه و تحلیل می کند.

دانش آموز

نکته: با استفاده از مطالب مرتبط با جستجوی متن یا جستجو در جاسازی تبلیغات دیجیتالی در کنار کلمات کلیدی طاقچه مخصوص دانشگاه یا دانشگاه خود ، با مطالب مرتبط خود هماهنگ شوید. مخاطبان سفارشی بسازید یا روی افرادی که از مکانهای خاصی بازدید می کنند ، تمرکز کنید تا بتوانید محتوا را متناسب با مخاطبان خود تهیه کنید.