صنعت تبلیغات دیجیتال به یک شرکت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است که این صنعت در سالهای اخیر به سمت تبلیغات برنامه ای در آمده است.
تبلیغات دیجیتالی به بازاریابان این امکان را می دهد تا از داده ها و فناوری ها برای هدف قرار دادن مشتریان با پیام های مربوطه در مواقع مربوط استفاده کنند. برای جذب بهترین دانشجویان به دانشگاه ، کالج یا ارائه دهنده آموزش خود ، داشتن چنین راهکارهایی در یک بازار رو به رشد همیشه می تواند باعث تعامل ، افزایش آگاهی از برند و افزایش درآمد شود.
در این مقاله ما به چگونگی کار تبلیغات تبلیغات برنامه ای و چگونگی ادغام آن به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود می پردازیم.
انتظار می رود هزینه های نمایش برنامه ای امسال به ۳۹ میلیارد دلار برسد – eMarketer
چالش های کلیدی در بخش آموزش عالی
تقاضاهای رو به رشد که توسط بخش آموزش عالی با آن روبرو هستیم ، منجر به چالش هایی از قبیل افت تحصیل تا رانندگی متقاضیان واجد شرایط به وب سایت ها شده است. همچنین در بودجه های بازاریابی به دلیل کاهش بودجه و افزایش رقابت در کنار نیاز به ارتقاء آگاهی در مورد برنامه ها ، گواهینامه ها و مدارک تحصیلی ، کمتر دیده می شود.
یکی از مهمترین چالش ها ، دانستن چگونگی ادغام بودجه بین آگاهی ساختمان و ثبت نام در رانندگی است. بسیاری از موسسات از پهنای باند کارکنان یا منابع مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل پیشرفته ، گزارش دهی عمیق و یا ابزارهای اتوماسیون گران قیمت بازاریابی برخوردار نیستند. ردیابی بازده سرمایه گذاری (ROI) تبلیغات دیجیتالی از ابتدا تا انتها می تواند دشوار باشد و همچنین اندازه گیری تأثیرگذاری بر روی شماره ثبت نام دشوار است.
برای پیچیده تر کردن امور ، دانشجویان بالقوه با توجه به فناوری و استفاده از ابزارهای تحقیقاتی که در اختیار دارند ، پس انداز تر می شوند تا تصمیم بگیرند آیا یک موسسه پاسخگوی نیازهای آنها است یا خیر. بسیاری از دانشجویان آینده درک می کنند که کالج ، دانشگاه یا ارائه دهندگان آموزش شما قبل از اینکه حتی به آنها دسترسی پیدا کنید ، درک می کنند.
بازه زمانی آگاهی از ساختمان تا ارتباط با ثبت نام واقعی طولانی است ، بسیار طولانی تر از سایر صنایع ، که در صورت عدم کارآمد بودن می تواند تلاش های بازاریابی را پرهزینه کند.
در نتیجه ، تبلیغات دیجیتال روشی مؤثر و کارآمد برای سوار شدن به رادار دانشجویی و ارائه راه حل برای سوالات یا نگرانی های آنها است.
دانشجو هدف خود را بشناسید و بشناسید
قبل از اجرای هرگونه برنامه تبلیغاتی دیجیتال ، درک این مسئله که می خواهید چه کسی را جذب کنید ، مهم است.
این امر درک اطلاعات بهتر از دانشجویان “ایده آل” را با تجزیه و تحلیل جمعیت شناسی و روانشناسی دانشجویی ، ارزیابی عناصر برنامه درجه ، مطالعات مستقل شخص ثالث و انجام نظرسنجی بسیار مهم می کند.
پس از تعیین شخصیت دانشجویی که متناسب با کار موسسه شماست ، لازم است تا بفهمید چگونه می توانید از این مخاطب استفاده کنید. این مهم خواهد بود که قصد و حضور آنلاین دانشجویان ایده آل آینده نگر را بررسی کنیم.
چگونه تبلیغات برنامه نویسی کار می کند
برنامه نویسی یک اصطلاح گسترده برای زیرساخت های فناوری خودکار است که رسانه ها را برای کمک به تقویت پتانسیل تبلیغات دیجیتال خریداری می کند.
آگاهی از تبلیغات برنامه نویسی بسته به صنعت مورد نظر متفاوت است. در صنعت آموزش عالی سوالات در مورد هزینه ها ، ایمنی برند ، کارآیی و نقش کلی آن در اکوسیستم دیجیتال ایجاد می شود. حتی اگر از قبل برنامه رسانه ای دیجیتالی را نیز با سنگ کار کنید ، استراتژی های برنامه ای وجود دارد که مشکلات مختلفی را در بخش آموزشی حل می کند.
این مهم است که دانش آموزان هدف خود را قبل از شرکت در هر استراتژی تبلیغاتی دیجیتال بدانید و از برنامه آگاه باشید و برنامه های درسی در یک پایگاه مصرف کننده خاص هدایت می شوند. توسعه و مقیاس گذاری منجر به داده های بیشتری می شود که می توانند برای بهینه سازی مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از الگوریتم ها و همچنین مدل سازی ظاهری به تحکیم چنین داده ها و تلاش های هدف کمک می کند. تبلیغات برنامه نویسی همچنین از فیلم ها از طریق شبکه های رسانه های اجتماعی استفاده می کند و بینش های حاصل از تعامل را تجزیه و تحلیل می کند.
نکته: با استفاده از مطالب مرتبط با جستجوی متن یا جستجو در جاسازی تبلیغات دیجیتالی در کنار کلمات کلیدی طاقچه مخصوص دانشگاه یا دانشگاه خود ، با مطالب مرتبط خود هماهنگ شوید. مخاطبان سفارشی بسازید یا روی افرادی که از مکانهای خاصی بازدید می کنند ، تمرکز کنید تا بتوانید محتوا را متناسب با مخاطبان خود تهیه کنید.
برداشت های زباله را فراموش نکنید
اگر دلارهای سرمایه گذاری در بازاریابی با نتایج قابل اندازه گیری تجاری مطابقت نداشته باشند ، یک استراتژی تبلیغاتی دیجیتال نمی تواند به حداکثر برسد. آزمایش و بهینه سازی برداشت ها می تواند خیلی طولانی پیش برود و حتی اگر استراتژی کامل نباشد ، می توان با گذشت زمان تنظیم کرد.
تجزیه و تحلیل را انجام داده و بر اساس مخاطبان خود الگوهای ایجاد کنید. این یعنی مطالعهصفاتی را که کمپین تبلیغاتی شما باید هنگام جمع آوری داده ها یا بینش های برجسته روند دانشجویی ، از آنها سودآوری کند. نامزدهای دانشجویی را درگیر کنید و آنها را به سمت URL های خاص هدایت کنید ، زیرا آنها از طریق مسیر تحقیق و تفحص از طریق تحقیق به درخواست و ثبت نام ، در مسیر تبدیل قرار می گیرند.
شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را به صورت مقدماتی تنظیم کنید تا همه شرکای دیجیتال بدانند اهداف مشترک چیست و چه سطح کارایی را برای رسیدن به آنها می خواهید. با ردیابی تبدیل های آنلاین ، خواهید فهمید که مراحل ثبت نام آنلاین را می خواهید به عنوان نقاط عطف موفق علامت گذاری کنید. از آنجا ، شما می توانید بودجه را تلفیق کرده و به طور مرتب بین دوره های ثبت نام کلید برای بهترین نتایج نظارت کنید.
نکته: همچنین امکان برقراری مجدد ارتباط با کاربران پس از اولین مراجعه به سایت آنها وجود دارد. بازاریابی و مطابقت با مشتری برای یادآوری چشم اندازهای علاقه مند به آنچه موسسه شما ارائه می دهد و در سیستم عامل هایی مانند Facebook ، گوگل Ads و لینکدین در دسترس هستند ، بسیار مفید است.
خلاق باشید و تلاشهای تبلیغاتی را یکپارچه کنید
اگرچه شما برای هدایت تبلیغات دیجیتال از یک فرآیند محور فناوری استفاده می کنید ، پیام رسانی برای درگیری درگیر بسیار مهم است. برای ایجاد مؤثرترین فعالیت ممکن ، باید تعادل بین قطعات فناوری خلاق و پویا و شخصی ایجاد شود.
برای هدایت ترافیک مستقیم به صفحه ثبت نام برنامه ، تماس های ویژه برنامه ای را برای اقدام (CTA) ایجاد کنید. داشتن خلاقیت برای هر برنامه ساده تر از متن هایی است که شامل همه برنامه ها می شود. هنگام تلفیق بودجه ، می خواهید این کار را بدانید که بدانید هر برنامه به روش منحصر به فرد خود پرداخته می شود. این امر باعث ایجاد لمس شخصی بیشتر به دانش آموز علاقه مند به موضوع خاص می شود.
بخشی از ارتباط مداوم شما با دانشجویان آینده یا تلاش برای بازآزمایی باید شامل هرگونه تمجید اخیر و همچنین رتبه های دانشگاهی باشد ، که تمایل به تعامل بیشتر دارند.
نکته: یک طرح دیجیتالی را در برنامه ارتباطات گسترده تر بپوشید ، تبلیغات به شکلی که قبل از شروع ثبت نام ، باعث ایجاد آشنایی شود. تبلیغات را به محرک تبدیل رانندگی محدود نکنید ، از پتانسیل خلاقانه آن را باز کنید تا بتواند میزان آشنایی ، افزایش تسلط و افزایش معیارهای مارک را افزایش دهد. برای فهم و یادداشت های مختلف ، قلم ها ، رنگ ها و شعارهای مختلف را امتحان کنید تا یک خاطره ماندگار از نام تجاری خود ایجاد کنید. قوی>
ابتدا موبایل شوید
این نکته با توجه به اینکه مخاطبان آموزش عالی در سال ۲۰۱۹ به چه میزان متمرکز خواهند بود ، فاقد ذهن است.
اکنون جستجوهای تلفن همراه برای اولین بار در ایالات متحده از جستجویهای رومیزی پیشی گرفته است. این امر باعث می شود که مؤسسات آموزش عالی که می خواهند برای مخاطبان رو به رشد تلفن همراه رقابت کنند ، بتوانند فعالیت های خود را به محور موبایل و محور انجام دهند.
بررسی های پرداخت شده با قابلیت مشاهده موبایل و نحوه تعامل بازدید کنندگان وب سایت تلفن همراه با وب سایت شما را در نظر بگیرید. بهینه سازی نسخه موبایل سایت تا حد امکان سازگار باشد و ادغام تبلیغات از طریق برنامه ها نیز ایده خوبی برای رشد پایگاه مصرف کننده شماست.
هرگز گزینه های خود را محدود نکنید
از آنجا که دانشجویان آینده نگر در چندین سایت جستجو می کنند ، برای تبلیغ برند شما باید تلاش های تبلیغاتی فراتر از فیس بوک ، اینستاگرام و گوگل فراتر رود. محصولات و قابلیت های جستجوی جدید را از جمله برنامه های افزودنی پیوند سایت و لینک های سایت ، هدف قرار دادن CRM و فراق روز را تست کنید.
تمام کانالهای مختلف موجود را با استفاده از جستجوی جستجو برای هم ترازی تلاشهای جستجوی پولی و نمایش نتایج ، بر روی کلیه کانالهای مختلف قرار دهید. و با فراتر رفتن از لپ تاپ ، دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه مرتبط با بازاریابی دیجیتال ، در آزمایش سیستم عامل های جدید باز باشید.
نکته: کاوش کنید که چه کانالهای دیجیتال خارج از خانه می تواند نام تجاری شما را به عنوان مثال مناسب کند. صفحه نمایش بازار به استادیوم های ورزشی و همچنین اتصالات Wi-Fi فرودگاه و بسیاری موارد دیگر.
نتیجه گیری
وقتی صحبت از تبلیغات دیجیتالی می شود ، تعیین اهداف مهم است و هرگز از تغییر آنها در هنگام تحول خواسته ها و رفتارهای دانش آموزان هراس نداشته باشید. دنیای فناوری برای ماندن در یک خط در بعضی مواقع بسیار غیرقابل پیش بینی است.
علاوه بر این اهداف را تعریف و اصلاح کنید تا هر بخشی که به استراتژی تبلیغات دیجیتال شما مربوط می شود موفق باشد و دانشجویان مورد نیاز شما را جذب کند.
کلوداگ اوبراین
متخصص ارشد محتوا
داستانهای مرتبط
نقش آموزش عالی در یک جامعه دیجیتال چیست؟
تحصیلات مربیان
محتوا و آموزش عالی: ۵ کمپین موفق برای یادگیری
بازاریابی دیجیتال تحصیلات مربیان
۱۳ تحولاتی که به چالش می کشندge آموزش عالی در سال ۲۰۱۸ [اینفوگرافیک]