صنعت تبلیغات دیجیتال به یک شرکت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است که این صنعت در سالهای اخیر به سمت تبلیغات برنامه ای در آمده است.

دیجیتال

تبلیغات دیجیتالی به بازاریابان این امکان را می دهد تا از داده ها و فناوری ها برای هدف قرار دادن مشتریان با پیام های مربوطه در مواقع مربوط استفاده کنند. برای جذب بهترین دانشجویان به دانشگاه ، کالج یا ارائه دهنده آموزش خود ، داشتن چنین راهکارهایی در یک بازار رو به رشد همیشه می تواند باعث تعامل ، افزایش آگاهی از برند و افزایش درآمد شود.

دانشجو

در این مقاله ما به چگونگی کار تبلیغات تبلیغات برنامه ای و چگونگی ادغام آن به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود می پردازیم.

انتظار می رود هزینه های نمایش برنامه ای امسال به ۳۹ میلیارد دلار برسد – eMarketer

دلار

چالش های کلیدی در بخش آموزش عالی

تقاضاهای رو به رشد که توسط بخش آموزش عالی با آن روبرو هستیم ، منجر به چالش هایی از قبیل افت تحصیل تا رانندگی متقاضیان واجد شرایط به وب سایت ها شده است. همچنین در بودجه های بازاریابی به دلیل کاهش بودجه و افزایش رقابت در کنار نیاز به ارتقاء آگاهی در مورد برنامه ها ، گواهینامه ها و مدارک تحصیلی ، کمتر دیده می شود.

یکی از مهمترین چالش ها ، دانستن چگونگی ادغام بودجه بین آگاهی ساختمان و ثبت نام در رانندگی است. بسیاری از موسسات از پهنای باند کارکنان یا منابع مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل پیشرفته ، گزارش دهی عمیق و یا ابزارهای اتوماسیون گران قیمت بازاریابی برخوردار نیستند. ردیابی بازده سرمایه گذاری (ROI) تبلیغات دیجیتالی از ابتدا تا انتها می تواند دشوار باشد و همچنین اندازه گیری تأثیرگذاری بر روی شماره ثبت نام دشوار است.

برای پیچیده تر کردن امور ، دانشجویان بالقوه با توجه به فناوری و استفاده از ابزارهای تحقیقاتی که در اختیار دارند ، پس انداز تر می شوند تا تصمیم بگیرند آیا یک موسسه پاسخگوی نیازهای آنها است یا خیر. بسیاری از دانشجویان آینده درک می کنند که کالج ، دانشگاه یا ارائه دهندگان آموزش شما قبل از اینکه حتی به آنها دسترسی پیدا کنید ، درک می کنند.

بازه زمانی آگاهی از ساختمان تا ارتباط با ثبت نام واقعی طولانی است ، بسیار طولانی تر از سایر صنایع ، که در صورت عدم کارآمد بودن می تواند تلاش های بازاریابی را پرهزینه کند.

در نتیجه ، تبلیغات دیجیتال روشی مؤثر و کارآمد برای سوار شدن به رادار دانشجویی و ارائه راه حل برای سوالات یا نگرانی های آنها است.

راه حل