هیچ انکاری وجود ندارد که بخش آموزش در حال تغییر است. از آنجا که آموزش مداوم برای متخصصان شاغل که مایل به پیشرفت در مشاغل خود هستند ، مهم تر می شود ، نحوه دسترسی افراد به آموزش و پرورش در حال گذر از یک انقلاب است.
نحوه یادگیری بزرگسالان با مسیر سنتی که دانش آموختگان جوان از مدرسه تازه می گیرند بسیار متفاوت است. انتظارات ، انگیزه ها ، شیوه زندگی و تجربه آنها برای دانش آموزان جوان متفاوت است.
این امر چالش های جدیدی را برای ارائه دهندگان آموزش و پرورش در ارائه و ارزیابی آموزش به همراه دارد. در عین حال ، فرصتهای بسیار خوبی برای نوآوری و دستیابی به بدن بسیار بالقوه دانشجویی بالقوه فراهم می کند.
در این مقاله ، ما به راه حل های اساسی یادگیرندگان بزرگسال در تغییر آموزش می پردازیم.
تغییر در جمعیت شناسی دانشجویان
اکنون مردم بیشتر زندگی می کنند و در دوران بازنشستگی به خوبی کار می کنند. این بدان معنی است که تعداد بیشتری از زبان آموزان که مایل به استفاده از مهارت هستند ، وجود دارد.
پیش بینی می شود در ایالات متحده ، تعداد نوجوانان از سال های ۲۰۱۵-۲۰۳۰ اندکی کاهش یابد. ارائه دهندگان آموزش و پرورش برای پایدار ماندن در آینده باید به سایر گروهها دسترسی پیدا کنند.
با وجود تقریباً ۳۱ میلیون بزرگسال که بدون گذراندن تحصیلات در ۲۰ سال گذشته در دانشگاه شرکت کرده اند ، فرصتی برای حضور مجدد این بزرگسالان با آموزش و رشد بازار وجود دارد.
چهار میلیون نفر از این بزرگسالان حداقل دو سال دانشکده را گذرانده اند و باعث می شود اگر دوباره وارد آموزش رسمی شوند ، تحصیلات خود را تمام کنند. در حال حاضر بیشتر زبان آموزان در آموزش عالی همانطور که تصور می شود ۱۸-۲۲ سال ندارند.
اختلاف انتظارات
دانش آموزانی که مستقیم از مدرسه به آموزش و پرورش می روند ممکن است مشتاقانه منتظر دیدار با افراد جدید و توسعه یک زندگی اجتماعی فعال باشند.
آنها انتظار دارند انواع فعالیت های خارج از برنامه ، sororities و برادری. در همین حال ، زبان آموزان بزرگسال ، آموزش را محلی برای شبکه های حرفه ای می دانند که ممکن است شغل آنها در سالهای آینده بیشتر شود.
در حقیقت ، ۶۵٪ از زبان آموزان بزرگسال می گویند که آنها شبکه حرفه ای خود را از طریق آموزش گسترش داده اند. آنها هنگام انتخاب بین ارائه دهندگان دوره ، کمتر می توانند فعالیت های خارج از برنامه درسی را در اولویت قرار دهند.
قالبهای یادگیری
سهولت عامل مهمی در چگونگی انتخاب زبان آموزان بزرگسال ارائه دهندگان آموزش است. توانایی قرار گرفتن در تحصیل در اطراف کار و تعهدات خانوادگی برای توانایی آنها در انجام مطالعات بعدی بسیار مهم است.
دوره های آنلاین و کلاس های مجازی به این معنی است که زبان آموزان در وقت و هزینه مربوط به مسافرت صرفه جویی می کنند. با این وجود ، این امر باید با اعتباربخشی و شناخت دوره ، متعادل شود. زبان آموزان بزرگسالانی که دوره هایی را برای ادامه پیشرفت حرفه ای انتخاب می کنند ، انتظار دارند مهارت های جدید آنها در بخش های حرفه ای و سازمان ها شناخته شود.
ادامه تحصیل ممکن است با هدف بلند مدت پیشرفت شغلی یا تغییر شغلی ایجاد شود. توصیفات یادگیرندگان بزرگسالان قبلی که برای پیشرفت شغلی از آموزش خود استفاده کرده اند می تواند روشی اقناعی برای ترغیب فراگیران بزرگسال برای بازگشت به آموزش یا دوره های بعدی باشد.
یادگیری تجربی
یادگیری تجربی ممکن است توسط فراگیران بالغ که می خواهند ببینند چگونه یادگیری در موقعیت های واقعی زندگی در محل کار خود اعمال می شود ، ارزش بیشتری داشته باشد.
در حالی که دانش آموزان مدرسه ممکن است به دلیل یادگیری به شکل منفعل تری عادت داشته باشند ، به این دلیل که فراگیران بزرگسال ممکن است احتمال بیشتری داشته باشند که چگونه دانش جدید آنها متناسب با زندگی حرفه ای آنها سؤال می شود. ارزیابی دوره می تواند یادگیری را در محل کار خود با استفاده از پروژه هایی در محل کار برای ارزیابی مهارت های مهارت ادغام کند.
دانشگاه جنوبی نیوهمشایر جنوبی آموزش و پرورش شایستگی (CBE) را برای ۵ سال گذشته اجرا کرده است. دانشجویان بر اساس نشان دادن مهارتهای به دست آمده به جای ساعاتی که در کلاس می گذرانند ، اعتبار کالج می گیرند.
برای داشتن حرفه ای تحصیلات بیشتر در زندگی در حال حاضر پر مشغله ، این گزینه می تواند بسیار جذاب باشد. کمتر وقت صرف در کلاس به دور از کار و تعهدات دیگر ممکن است دسترسی به آموزش را از نظر مالی نیز پررنگ تر کند.
اعتبارات دوره
روش دیگر برای ارزیابی زبان آموزان بزرگسال ، اعتبار دروس از طریق ارزیابی یادگیری قبلی (PLA) است.
دانشجویی با سالها یا حتی دهها تجربه حرفه ای که سرعت خود را از طریق تحصیلات تا فارغ التحصیلی با استفاده از مهارت های موجود خود تسریع می کند. به رسمیت می شناسد که همه یادگیری در آموزش رسمی اتفاق نمی افتد و تجربه “کار” باید در کنار مدل های سنتی تر یادگیری و ارزیابی باشد.
از این پیشرفت ها می توان برای خیاط دوره ها برای انعکاس نیازهای فرد یادگیرنده به جای سنتی از یک واحد استفاده کردمتناسب با همه مدل. ارائه دهندگان آموزش و پرورش باید پاسخگوی نیازهای زبان آموزان بزرگسال باشند. این باید در کلاس های جدول زمانی ، ارتباطات و استفاده از فناوری منعکس شود.
زبان آموزان بزرگسال به احتمال زیاد بیشتر از دریافت کنندگان یادگیری ، خود را به عنوان شریک زندگی در فرایند یادگیری می بینند.
ریزنویسی
متخصصان شاغل می خواهند به آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند که می تواند بلافاصله برای نقش آنها اعمال شود ، بنابراین نیاز به یادگیری با اندازه ی نیش و اندازه گیری دارد. Microlearning یادگیرندگان را ترغیب می کند که یادگیری را به صورت عادت یاد بگیرند و پیشرفت خود را در هنگام پیشرفت پیگیری کنند.
این مزیت اضافه شده در برنامه های کاری موجود در مورد یادگیرندگان بزرگسال است. افزایش استفاده از تلفن های هوشمند به این معنی است که دسترسی به ریزنویسی می تواند هنگام حرکت ، رفت و آمد به محل کار ، بین جلسات یا حتی در حالی که منتظر بمانید تا بچه ها را از دروازه مدرسه بدست آورید ، رخ دهد.
موفقیت برنامه زبان DuoLingo ، با بیش از ۲۵ میلیون کاربر در هر ماه ، نشان دهنده اشتهای عمومی برای ریزگردها است.
تأثیر مدل های هزینه
برخلاف درجات سنتی ، آموزش هایی که زبان آموزان بزرگسال را به خود جلب می کند کوتاه ، تأثیرگذار و مرتبط است. هزینه باید این را منعکس کند. در حالی که برخی از زبان آموزان بزرگسال ممکن است خوش شانس باشند که کارفرمایان مشمول این لایحه باشند ، برخی دیگر ، به ویژه کسانی که به دنبال تغییر شغلی یا ورود مجدد به نیروی کار هستند ، هزینه های خود را پرداخت می کنند.
فراتر از هزینه ها ، هزینه های مخفی دیگری نیز وجود دارد که مربوط به آموزش بیشتر از جمله کتاب ، مسافرت و هزینه های اضافی مربوط به مراقبت از کودکان است. برخلاف دانشجویان جوان که تجربه کالج آنها به اندازه معاشرت با آموزش و پرورش است ، دانشجویان بالغ ممکن است بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و بخواهند زودتر از موعد بازگشت سرمایه خود را ببینند.
برنامه پایداری دانشگاه آرکانزاس به دانشجویان امکان می دهد که یک کلاس را بطور همزمان انجام دهند ، نرخ استاندارد را برای ساعت های اعتباری شارژ می کنند و کتاب های درسی مورد نیاز را نیز شامل می شوند. این اجازه می دهد تا دانش آموزان برای دوره های خود بودجه خود را تأمین کنند و همانطور که می روند ، هزینه بپردازند.
فن آوری بسیار مهم است
از آنجا که فن آوری های دیجیتال اکنون یک بخش عادی از محل کار هستند ، کارکنان باید بدانند که چگونه از دیجیتال مربوط به نقش استفاده کنند و برای کسانی که از فن آوری راحت هستند انتظار دارند که این بخشی از تجربه یادگیری خود باشد.
این فناوری بسیاری از جنبه هایی را شامل می شود که باعث می شود آموزش و پرورش به طور گسترده تری از جمله گواهینامه ها ، CBE و ریزآموزش در دسترس باشد.
برعکس ، توسعه پشتیبانی برای زبان آموزان بزرگسال که بومی دیجیتالی نیستند و یا دسترسی به آن ندارند ، مورد نیاز خواهد بود ، به ویژه اگر تجربه کاری اخیر آنها نیاز به استفاده زیادی از فناوری نداشته باشد.
یادگیری بزرگسالان نیاز به همکاری بیشتر دارد
برای اینکه بدانیم بزرگسالان و متخصصان شاغل چه کاری به معلمان نیاز دارند ، باید به صنعت و دولت پیوند داشته باشند.
توسعه مشارکت بین کارفرمایان و مربیان به معنای آموزش متناسب با نیازهای محل کار خواهد بود. برای زبان آموزان بزرگسال ، این به آنها اطمینان می دهد که دوره هایی که می گذرانند مرتبط و به روز هستند. خرید از کارفرمایان می تواند سود بیشتری برای فراگیران بزرگسال برای دسترسی به پشتیبانی مالی برای تأمین مالی مطالعات خود داشته باشد. ایجاد پیوند بین ارائه دهندگان آموزش و صنعت می تواند جایگاه های کاری را برای دانشجویان تسهیل کند و به متخصصان صنعت اجازه می دهد تا در توسعه مواد درسی کمک کنند.
شهر سوون کره جنوبی با کمک دانشگاه های خود ، کتابخانه ها را در طی ۱۰ دقیقه پیاده روی از خانه هر شهروند و همچنین امکانات یادگیری کمی با فاصله ۲۰ دقیقه پیاده روی تضمین می کند. دسترسی به آموزش در آستان آنها دو مشکل اصلی برای ادامه تحصیل ، زمان و هزینه سفر ، افتتاح تحصیلات برای دانش آموزان در هر سنی و سطح درآمد را کاهش می دهد.
روزهایی که دانش آموزان در اواسط بیست سالگی فارغ التحصیل شده اند ، به پایان رسیده است.
متخصصان امروز می دانند که آموزش مادام العمر هم برای پیشرفت شغلی و هم برای شخصی ضروری است. نشان داده شده است که ادامه یادگیری در بزرگسنجی ، در سلامت بهتر جسمی و روانی کمک می کند ، احتمال داشتن مشاغل با درآمد بالاتر و شهروندی فعال تر را افزایش می دهد.
برای پیشرفت در این بازار در حال تغییر ، ارائه دهندگان آموزش و پرورش باید خود را در کفش مشتریان هدف خود قرار دهند ، با روش های جدید ارزیابی دانش آموزان و دسترسی به آنها از طریق روش های نوآورانه جدید ، آزمایش کنند. با این کار آنها می توانند جذابیت خود را به یک بازار بسیار گسترده تر گسترش دهند.
مشارکت کننده
داستانهای مرتبط
۱۰ مهارت دیجیتالی که می تواند دانش آموزان را به صورت سریع استخدام کند
مارکتی دیجیتالآهسته مهارت های دیجیتال آموزش
۴ چیزهایی که مربیان باید برای رفع کمبود مهارت های دیجیتال بدانند
بازاریابی دیجیتال مهارت های دیجیتال تحول دیجیتال آموزش