نرخ تخفیف سبد خرید خود را کاهش دهید

اگر فضای آنلاین خود را به عنوان یک فروشگاه بزرگ تصور می کنید ، می توانید مشتریانی را مشاهده کنید که در آن حضور دارند و یک مرور دارند. وقتی شخصی بدون خرید می رود ، شما وحشت نمی کنید زیرا این مرور چیست. می دانید که می توانید کف را مجددا تنظیم کنید یا علائم بیشتری را برای قرار دادن آنها برای خرید مجذوب کنید.

اکنون منطقه پرداخت را تصور کنید. پنج مشتری وجود دارد که هر کدام تعدادی از کالاها را در سبد خرید خود دارند. برخی هزینه های زیادی می پردازند ، برخی دیگر فقط کمی. اما این همه درآمد است و هر شخص نماینده مشتری تکراری بالقوه است.

از صندلی خود در بالای فروشگاه ، تماشا می کنید که چهار نفر سبد های خود را ریخته و قبل از رسیدن به صندوق عقب ، سمت راست را ترک می کنند. زنگ خورده؟ شما باید باشید

آمارهای سال ۲۰۱۶ نشان داد که بیش از ۷۷٪ سبدهای پر شده قبل از پرداخت مشتری رها شده است. و ، همانطور که این نمودار Barilliance نشان می دهد ، یک مشکل در سیستم عامل ها است.

این تحقیقات نشان می دهد که بیشتر سایت های تجارت الکترونیکی مشکلی اندک برای ورود افراد به سایت یا فکر کردن در مورد خرید ندارند ، اما با تبدیل آن افراد به فروش مشکل اصلی دارند.

مشکلی

چگونه تجارت شما می تواند جلوی پرتاب محصولات خود را بگیرد؟

می دانید چه چیزی را می توانید تبدیل کنید

همه ما می دانیم که تبدیل ۱۰۰٪ درخشان خواهد بود. اما ما همچنین می دانیم که هرگز اتفاق نمی افتد. بنابراین ، جایی که باید مناظر خود را تنظیم کنید؟ نرخ تبدیل خوب چیست؟

این نمودار Statista 2016 میانگین نرخ تبدیل خریداران در سراسر جهان را نشان می دهد.

به گفته خالد صالح از InvespCro ، درک انواع تبدیل و به طور مهم ، مهم این است که آیا شما می توانید در وهله اول بازدید را به فروش تبدیل کنید.

“این متفاوت است. آنچه که برای یک صنعت عالی است ممکن است پایین تر از دیگری باشد.

وی گفت: “یک شرکت چند میلیارد دلاری که من یک بار با آن کار کردم دارای نرخ تبدیل ۴۱٪ برای بازدید کنندگان بار اول بود. و آنها هنوز هم بیشتر می خواستند.

دلار

وی گفت: “مهم این است که میانگین نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی را درک کرده و عملکرد خود را در برابر آن محک بزنید. هنگامی که شما می دانید که آیا متوسط ​​صنعت خود را برآورده می کنید ، می توانید برای بهبود نرخ تبدیل کار کنید تا زمانی که در ۱۰ درصد برتر مجریان قرار گیرید. “

او اضافه می کند:

“درباره وب سایت خود فکر کنید و نوع مرور را در مقابل خرید از مصرف کننده متوسط ​​خود در نظر بگیرید. اگر می دانید که بازدید کنندگان تمایل دارند از وب سایت شما برای تحقیق استفاده کنند اما به صورت آنلاین تبدیل نمی شوند ، برای تبدیل بازدید کنندگان بیشتر به خریداران چه کاری می توانید انجام دهید؟ “

از این رو مهم است که بدانید نرخ تبدیل خوب برای تجارت شما چیست و هدف از دستیابی به آنجاست.

قبل از هر کاری تحلیلی خود را مطالعه کنید. نرخ تبدیل شما کجاست؟ شما می خواهید چه کاری انجام دهید؟ در مورد تبدیل به عنوان معیار موفقیت در تجارت خود فکر کنید ، اما این یک شماره دلخواه نیست. آیا می خواهید فروش آنلاین خود را دو برابر کنید؟ سپس نرخ تبدیل خود را دو برابر کنید.

چرا باید این حق را بگیرید؟ پیش بینی می شود که برای فروش تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۱۸ حدود ۲٫۴ تریلیون دلار باشد.

قایق های خود را به سمت راست بکشید

برای شروع درک این موضوع که می توانیم به فروش تبدیل شویم ، مهم است بدانیم که چرا مردم در وهله اول سبد ها را رها می کنند.

طبق گفته های Kissmetrics ، این دلایل از حمل و نقل تا تحقیقات متفاوت است.

اگرچه ممکن است همیشه شانس این را نداشته باشید که از مشتریان بپرسید که چرا آنها را ترک می کنند – و نظرسنجی های خروج همیشه ایده خوبی نیستند – می توانید برای درک دلیل به دنبال تحقیق باشید.

تغییرات ساده در نحوه ارائه سایت شما می تواند جلوی خروج افراد از سبد خرید خود را بگیرد. نکته بارز این است که قیمت نهایی را که مشتری با افزودن محصول به سبد خرید می پردازد ، نشان می دهد. مردم دوست ندارند با افزودن قیمتهای سنگین مانند حمل و نقل و حمل و نقل شگفت زده شوند.

قیمت

اگر قیمت را زود ارائه دهید ، مشتریان برای خرج کردن آن پول آمادگی بیشتری دارند.

در مقابل ، می توانید این مسئله را به یک فرصت تبدیل کنید.

ارائه حمل و نقل رایگان به افرادی که به عنوان عضو ثبت نام می کنند یا امتیازهایی برای پاداش دریافت می کنند که می توانند در مقابل هزینه های حمل و نقل بازپرداخت کنند ، می توانند مشتریان را وفادار تر کنند ، ثبت نام های ایمیل را هدایت کنند و یک تجربه کاربری دلپذیر باشند.

به این موانع و کارهایی که می توانید برای تجزیه آنها بپردازید ، بیاندیشید.

این منطق برای بدست آوردن درست قیف های شما مهم است.

اساساً ، قیف فرآیندی است که هر بازدید کننده از دیدن کالای شما تا خرید آن استفاده می کند. این می تواند ناشی از تبلیغات فیس بوک ، جستجوی ارگانیک یا بازاریابی ورودی باشد.

یک اصل راهنمایی در این زمینه عبارت است از: روند را تا حد امکان ساده نگه دارید. آمازون یک تجارت الکترونیک Behemoth است و به سفارش یک کلیک مشهور است. پس از ورود مشتری ، می توانند حساب خود را فعال کنند تا سفارشات قطره انگشت را بپذیرد.

پس چرا سایت شما وقتی می خواهد یک تی شرت بخرد ، نام دوشیزه مادرشان را می پرسد؟

همانطور که دمی اوبا لبخند می گوید:
لبخند

وی گفت: “روند ایجاد حساب کاربری طولانی و یا پیچیده ایجاد حساب یکی از مهمترین دلایلی است که مشتریان سبد خرید خود را رها می کنند ، و به دلایل خوبی نیز! پرداخت آنلاین دشوار مشتری را به آرزو می رساند که می تواند فقط به فروشگاه سوار شود ، برای یک محصول هزینه کند و با روز خود حرکت کند. “

مراحلی را که مشتریان باید طی کنند برای خرید محصول شما از همه زوایا بررسی کرده و از خود بپرسید: آیا من به دردسر خرید اینجا می روم؟

شرکت هایی که برنده می شوند – و چرا

وقتی به مکانهایی که پول آنلاین خرج می کنید فکر کنید ، احتمالاً متوجه خواهید شد که آنها قیف های خوبی دارند.

در اینجا برخی از کسانی که این کار را به درستی انجام می دهند آمده است:

Netflix

صفحه ورود غول سرگرمی ساده است. این امر بر روی ریسک معکوس و سادگی تمرکز دارد و فراخوان مشخصی برای اقدام دارد.

صفحه ورود غول سرگرمی ساده است. این امر بر روی ریسک معکوس و سادگی تمرکز دارد و فراخوان مشخصی برای اقدام دارد.

باز هم ، محاکمه آزاد تأکید می شود و فراخوان عمل مشخص است. اطلاعات غیر ضروری ارائه نشده است. صفحه واضح و مختصر است.

صفحه برنامه به طور خودکار بسته حق بیمه را برجسته می کند. این معماری انتخاب هوشمندانه است زیرا می داند که بیشتر مردم تصور می کنند که انتخاب از قبل انتخاب شده بهتر است ، حتی اگر گران ترین باشد.

سپس به مشتری آدرس ایمیل و رمزعبور خواسته می شود – اولین باری است که از آنها خواسته می شود بیش از کلیک انجام دهند.

صفحه پرداخت ، آخرین مرحله ، پس از آن مشخص است ، چکش ها ماهیت ریسکی برای ثبت نام را برای آخرین بار در خانه ندارند و مراحل بعدی کامل می شود.

توجه داشته باشید که چگونه Netflix کمی از مشتریان بالقوه خود می خواهد انجام دهند. از سال ۲۰۱۰ ، این تعداد کاربران را از کمتر از ۲۰ میلیون به ۱۱۰ میلیون نفر افزایش داده است.

تخم مرغ دیوانه

سایت بهینه سازی وب سایت Crazy Egg هر سال تبدیل و درآمد خود را دو برابر کرده است و این قیف بخش بزرگی از آن است. این یک نمونه دیگر از سادگی به عنوان زیبایی است.

CrazyEgg ترافیک را از مراجعه ، وبلاگ و تبلیغات خود سرچشمه می دهد. در پایه نوشته های وبلاگ آنها ثبت نام برای یک آزمایش ۳۰ روزه رایگان است. برای دستیابی به صفحه اصلی ، باید آدرس ایمیل خود را تهیه کنید.

سپس کاربر به صفحه قیمت گذاری منتقل می شود. توجه داشته باشید که چگونه مانند Netflix ، یک آپشن گران تر به طور پیش فرض است. با این حال ، در این حالت ، به نظر می رسد یک شبکه معامله گر گزینه گزینه Pro است. این گزینه های ساده می توانند فروش € ۵ را به یک یورو ۸ تبدیل کنند.

در مرحله بعد ثبت نام برای آزمایش ۳۰ روزه – که مجدداً خطرات بخشی از کاربر را برجسته می کند. اما باز هم ، فرم صدور صورتحساب کمترین مقدار ممکن است. چیزی جز جزئیات کارت و آدرس درخواست نمی شود. این امر باعث می شود که گردش پرداخت به این سرعت انجام شود و روند ترک آن کاهش یابد.

از این مثالها استفاده کنید و ببینید که چگونه می توانید آنها را در قیف خود پیاده سازی کنید. آیا می توانید این سیستم را حذف کرده و این روند را بصری تر کنید؟

آیا می توانید مشتریان را برای خرید با ارزش بالاتر گول بزنید؟ آیا می توانید همان تجربه ای را داشته باشید که از طریق یک صندوق خالی در یک فروشگاه فیزیکی سوار شوید؟ حسابرسی از سفرهای کاربر خود را انجام داده و تماشای کاهش نرخ ترک خود را مشاهده کنید.

<