برگزیده

همه آنچیزی که درباره خدمات چاپ و طراحی تبلیغات لازم است حتما بدانید

روش دیگری که شما می توانید در جذب مشتری دست بزنید این است یک سیستم امتیازدهی بر اساس خریدهای مشتری خود ایجاد کنید. یعنی به میزان خریدی که از خدمات و یا کالای شما انجام می دهند شما به آنها امتیاز بدهید.این امتیاز می تواند در قالب عودت بخشی از هزینه خریداری شده و یا در قالب درصد تخفیف برای خریدهای بعدی باشد.

هزینه تیشرت سفید اسپان با چاپ A4*

انواع سایز های قابل چاپ پاکت تحریر 80 گرم ایرانی
چند سال پیش ، MIT یک مطالعه ای را به پایان رسانید که در آن این سری سؤالات را مطرح می کرد. محققان مجموعه ای را در حدود ۱۰،۰۰۰ تصویر جمع آوری کردند که در ژانرهای مختلف از مناظر گرفته تا عکسهای صاف و بی نظیر از مردم و تصاویر منظره و عکس از بنا و … در آن حضوری دارد. از آزمونی هایی که درباره این تحقیق همیشه سوال و خواسته می شود برای یکبار همه این عکس ها را ببینید.
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد لمینت مخملی برجسته دورگرد +A*
چاپ روی سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم در این مرکز در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی چاپ می شود و برای تیراژ های بالاتر می توانید از مضرب ۱۰۰۰ عدد چاپ شود. طبیعتا سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم متناسب با تیراژ سفارش هزینه چاپ به نسبت تیراژ ۱۰۰۰ عدد به ۱۰۰۰ عدد محاسبه می شود.
ما زمان مطلوب ارسال آگهی در رسانه های اجتماعی را برای شما تجزیه و تحلیل می کنیم.

زمینه سفید – وسط چاپ

چاپ کارت ویزیت لمینت مات دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.
چاپ عکس یا طرح شما روی لیوان (ماگ) سرامیکی با حجم 11oz با بهترین کیفیت، دقت و تفکیک پذیری تصویر بسیار بالا بر روی بهترین نوع لیوان سرامیکی درجه یک موجود در بازار صورت می‌پذیرد تا بتوانیم این محصول را نیز مانند تمامی محصولات چاپیلوکس از نظر کیفیت و مرغوبیت کالا 100% تضمین کنیم.
چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون نازک ترین کارت از سری کارت ویزیت های خانواده پی وی سی است. چاپ روی این کارت ویزیت بسیار پررنگ و درخشنده خواهد شد که جلوه و زیر دست این کارت ویزیت حس زیبایی را به شما منتقل خواهد کرد که البته ضخامت نازک این محصول نسبت به سایز ویزیت های در این خانواده باعث شده تا کمتر مورد استفبال قرار گیرد.
هنگام ثبت سفارش به نوع کتابی یا سکه بودن سفارش خود دقت کنید. ما در مجموعه فایل های سکه ای و یا چیدمان خاص نداریم .در نظر داشته باشید کلیه فایل های شما هنگام فرم بندی، به صورت اتوماتیک کتابی خواهند شد. اگر سفارشی دارید که می بایست سکه ای چاپ شود حتما اطلاع دهید.
همان طور که یادآور شدیم چاپ روی زیر لیوانی به صورت سابلیمیشن حرارتی انجام میشود و باعث می شود که رنگ های به خورد لعاب کتد آن برود و این این امر سبب می شود که این روش چاپ ماندگاری بسیار بالایی به طرح شما روی زیر لیوانی بدهد.
پس ایجاد این برگه نکته بسیار مهم این است که شما بلافاصله بدون هیچ تغییر جهت و سایز و اندازه ای آن برگه را به موکاپ تبدیل بکنید. برای این کار کافی است شما برروی آن لایه کلیک راست کرده و گزینه convert to smart object را انتخاب بکنید. حتما بعد از انجام این مرحله مراحل بعدی را طی کنید چرا که بسیار به مشکل برخواهید خورد.

تیشرت سفید جودون یقه دار

در گام اول ابتدا ارتفاع و دور تا دور لیوان رو اندازه بگیرید و ببینید ماگ شما در چه سایزی می باشد. بطور معمول ماگ هایی که در بازار موجود می باشند ابعاد ۲۰ در ۹٫۶ می باشد. شما عکس خودتان در این سایز مناسب چینش بکنید.
چاپ پازل مغناطیسی یکی دیگر از پازل های زیبای مرکز چاپ نفیس می باشد. پازل مغناطیسی همان گونه که از اسمش مشخص است یک ویژگی منحصر به فرد دارد که آن را نسبت به سایر پازل های این مرکز متمایز می کند و آن هم حالت مغناطیسی پشت پازل است که باعث می شود به خوبی روی سطوح استیل بچسبد.
نکته چهارم: بروشورها مقرون به صرفه هستند ، به ویژه هنگامی که به صورت عمده چاپ بشود (به شیوه چاپ افست)

معرفی پاکت تحریر 100 گرم

هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت برجسته مربع :

ما سعی کردیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را بطور مختصر ولی کاربردی برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم توانسته باشیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را برای شما بیان کرده باشیم و همچنین امیداوار هستیم با انتخاب یک شرکت تولید کننده در عرصه چاپ لیبل فوری و یا چاپ لیبل ارزان علاوه بر یک محصول با کیفیت یک چاپ با کیفیت و مناسب نیز داشته باشید.
چاپ روی لیوان برفکی شفاف به صورت سابلیمیشن حرارتی انجام میشود و باعث می شود که رنگ های به خورد لعاب سرامیک لیوان برود و این این امر سبب می شود که این روش چاپ ماندگاری بسیار بالایی به طرح شما روی لیوان بدهد.
کاغذ دیواری موجود در بازار متناسب با کشور سازنده و جنس رویه کاغذ به چند دسته تقسیم می شوند. پوستر دیواری هایی که در این مرکز مورد استفاده قرار می گیرند قالبا تولید کشور های ایران ، چین ، ترکیه و آلمان می باشند که با توجه به حساسیت همکاران ما در تهیه مواد اولیه همگی از از کیفیت قابل قبول و قابل دفاعی برای عرضه به شما گرامیان برخوردار می باشند.
قالب های طراحی کارت ویزیت لمینت براق 6×9 دورگرد و طلاکارت لمینت براق :
و یا همچنین می توانید از ابتدا یک طراحی بصورت کاملا اختصاصی برای خود تنظیم کنید.
طبیعی است که تصمیم مجموعه برای این محصول قرار دادن آن در زیر مجموعه سری لیوان می باشد ولی بسیاری از دوستانی که این محصول را سفارش می دهند جدای از مصرف به عنوان زیر لیوان ، برای تزیین و دکوراسیون داخلی از این محصول استفاده می کنند که علاوه بر هزینه بسیار مقرون به صرفه جلوه و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد.
چاپ پازل قلبی از جمله سری پازل های جذاب و زیبای ما می باشد. جنس این پازل هم مقوایی و بدون قاب می باشد. تکه های این پازل برخلاف سایر پازل ها قابل جداسازی نیست و فقط طرح پازل می باشد.
مهمترین مزیت دیگری که با چاپ پاکت نامه سفارشی به دست می آورید این است که نسبت به برند خود آگاهی ایجاد می کنید. هرچه تعداد بیشتری از افراد برند شما را بشناسند و دوست داشته باشند ، رشد شغلی شما بیشتر خواهد بود.

تیشرت طرح یلدا – چشمک انار

این نوع لیوان های برای چاپ لوگو و تصاویری که ترکیبی از رنگ های تیره را دارند و یا ترکیب آنها با رنگ زمینه خللی در طرح ایجاد نمی کنند مناسب می باشد.
در امر طراحی باید شما به گونه ای طراحی تراکت خودتان را انجام بدید که به جذابیت هرچه بیشتر تراکت شما کمک بکند و به گونه ای باشد هرچه طراحی تراکت شما زیبا تر و جذاب تر باشد اثربخشی چاپ تراکت شما هم بیشتر می کند. ما مقاله ای در این رابطه تحت عنوان نکات کلیدی در طراحی تراکت برای شما نکاتی را بیان کرده ایم و با خواندن آن مقاله می توانید به نکات کلیدی در خوصوص طراحی تراکت برسید.
چاپ پرچم ایران در دو سایز و سری رومیزی و تشریفات ارائه می شود. پرچم های رومیزی برروی ساتن براق ۹ کیلویی و با ریشه زرد پرتقالی عرضه می شود . و پرچم های تشریفات نیز به ۳ صورت ساتن ریشه دار ۱۲ کیلویی امریکایی ، جیر گلدوزی شده و تشریفات لمینتی یکرو ارائه می شود.
برای نصب پرچم ابتدا یک جای بسیار مهمی را انتخاب می کنید و سپس توسط دریل برقی سوراخ هایی برای پایه پرچم تعبیه می کنید به نحوه ای که مطمن باشید که پس از نصب پرچم با وزش باد و طوفان سقوط نکند.
کیفیت دوخت و پارچه سویشرت هودی ملانژ کلاه دار
در گام اول در مورد هر نوع تبلیغاتی ابتدا باید به نیازشناسی بازار ، دوست داشتن و یا نداشتن افراد و در نتیجه نیاز روز بازار توجه ویژه ای بشود. شما باید این نیاز سنجی را بطور کامل بررسی بکنید. این شیوه برای هر چیزی که مربوط به فروش محصول یا ایده شما باشد صدق می کند. اگر شما در گام اول دچار مشکل هستید تولید و چاپ بروشور و یا تراکت اصلا فایده ای ندارد.
ابعاد چاپ روی سطح لیوان (ماگ) 21 سانتی‌متر در 9/5 سانتی‌متر می باشد. در صورتی که با نرم افزارهای طراحی آشنایی دارید میتوانید یک عکس در همین ابعاد طراحی نموده و در سفارش ارسال کنید. در غیر این صورت عکس یا عکس‌هایی که مایلید بر روی لیوان (ماگ) چاپ شوند را به همراه توضیحاتی که لازم است، برای ما ارسال کنید تا طراحان چاپیلوکس طرح چاپی را برای شما آماده کنند.

نوشته دیگر :   لامپ رشد گیاه با لامپ معمولی

انواع سایز های قابل چاپ بروشور گلاسه 170 گرم

کاغذ سیلک یکی از پر مصرف ترین و تقریبا مناسب ترین نوع کاغذ چاپ عکس که بیشتر مورد تایید اکثر لابراتوار ها و شرکت های چاپ عکس را انجام می دهند می باشد.
توجه به این نکته ضروری است که تماما رنگ تنه ی لیوان های اکلیلی همان طور که در تصاویر می بینید دارای رنگ است از این رو برای چاپ تصاویر چهره و صورت مناسب نمی باشند به دلیل اینکه به طور مثال برای لیوان طلایی از رنگ طلایی زمینه به جای سفید برای ترکیب با چهره استفاده می شود که باعث می شود صورت ها طلایی دیده شوند.
با داشتن یک طراحی زیبا و حرفه و به کار گیری از یک کاغذ شیک و مطلوب اعتبار بخشی به نامه و سازمان خودتان را زیاد بکنید.نامه های خودتان را با طراحی و ظاهر زیبا رسمیت ببخشید. شما می توانید با مطالعه مقاله اصول طراحی سربرگ نکات کلیدی در رابطه با زیبایی و اثربخشی هرچه بیشتر نامه خود کمک بگیرید. هرچه سربرگ شما زیبا تر و قشنگ تر باشد روی محتوا و اثر بخشی مطالب داخل نامه بیشتر می شود.

آموزش روتوش عکس پرسنلی با فتوشاپ

شما می توانید با چاپ لیوان کاغذی فوری آگاهی و شناخت نسبت به برند خودتان را در بین مخاطبین خود ارتقا بدهید. شما می توانید با حک کردن لوگوی سازمانی خود برروی لیوانی که در آن نوشیدنی خورده می شود سبب تاثیر گذاری فوق العاده ای بر روی مخاطبین شما خواهد گذاشت
این محصول بدون روکش می باشد و احتمال دارد مرکب در اثر روی هم ساییدگی کمی رنگ پس دهد. لذا به هیچ وجه از رنگ های تمپلات و نوشته های ۴ رنگ استفاده نفرمایید.
همانطور که قبلاً اشاره شد ، اکثر شرکت ها می توانند با خیال راحت تعداد زیادی بروشور را تولید کرده و به صورت عمده سفارش دهند ، زیرا می دانند که با گذشت زمان می توانند از آنها به روش های مختلفی استفاده کنند. سفارشات بزرگتر اغلب به معنی پایین آمدن قیمت ها است این موضوع در چاپ افست کاملا نمایان هست. هیچ وقت با تکثیر زیاد بروشور شما ضرر نمیکنید زیرا در یک جایی این حجم از بروشور به کار شما می آید و چاپ بروشور ارزان برای شما محاسبه می شود.
مردم ایران عادت بسیار زیادی نسبت به خوردن چای در قبل و حین و بعد از جلسه دارند. شما می توانید از ظرفیت های موجود در خوردن چای که بسیار در بین مردم رایج می باشد می توانید مشخصات و لوگو و برند خودتان را برروی آن حک بکنید و قطعا برای شما مفید و مثمر ثمر خواهد بود.

چاپ بروشور گلاسه 170 گرم بعد از کاغذ گلاسه 135 گرم این کاغذ از ضخامت و زیر دست بسیار مطلوبی برخوردار است. به دلیل ضخامت بالای این کاغذ نسبت به گلاسه 135 گرم امکان تا کردن کامل این کاغذ وجود ندارد و بروشور گلاسه 170 گرم فقط با خط تا به مشتری تحویل می گردد. چاپ بروشور بر روی کاغذ گلاسه 170 گرم رروی 2 سایز A5 و A4 قابلیت چاپ دارد.
در این مرحله کافی است عکس دلخواه خودتان را برروی لیبل مخصوص تیشرت که در بسیاری از لوازم تحریر موجود می باشد تهیه بکنید. شما باید عکس دلخواه خودتان را بوسیله پرینتر های رنگی چاپ بکنید. پرینتر های رنگی جوهر افشان می باشند و شما می توانید لیبلی که تهیه کرده اید اگر پرینتر در منزل داشتید عکس خودتان را پرینت بگیرید والا می توانید در مغازه هایی که پرینتر رنگی دارند لیبل خودتان را به آن بدهید که برای شما طرحتان را پرینت بگیرند.
این یک واقعیت اجتناب ناپذیر هستش که اصل طراحی بیشترین تاثیر برروی کاربران دارد که این اصل نه تنها برای کارت های کسب و کار بلکه برای هر موارد طراحی این اصل نهایت کاربرد دارد از چاپ تراکت گرفته تا هر مورد چاپی دیگر.
هنر عکس برداری و همچنین استفاده از یک دوربین با کیفیت و حرفه ای عوامل خلق یک عکس با کیفیت و رعایت اولین اصل در ایجاد چاپ عکس با کیفیت می باشد. اصول عکس برداری یک هنری می باشد که علاوه بر استعداد نیازمند یکسری مهارت در این حرفه می باشد. که ما در این مقاله انواع کاغذ چاپ عکس قصد نداریم به طور تخصصی به آن بپردازیم.
مالزی۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ عدد1.4401.530۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ عدد1.4301.520
زمان تحویل چاپ عکس و نصب شاسی نهایتاً ۳ روزکاری می باشد.
حالا شما یک پازل بسیار زیبا و خانگی خواهید داشت که با یک بسته بندی و کادوی مناسب به راحتی می توانید پازل خودتان را هدیه بدهید.
سعی کنید از یکسری علامت و متون جذاب استفاده کنید که توجه بازدیدکننده را جلب کند و آن‌ها را وادار به توجه بیشتر در طراحی بنر خود کنید. اطلاعات باید مختصر باشد ، اما به اندازه کافی باید جذاب تا بازدیدکننده با انگیزه بسیار زیاد با شما تماس حاصل کند.
شما می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت هر عکس و هر شکلی که مخاطب شما علاقه دارد را انتخاب و سفارش بدهید. مهترین بخش در این مورد انتخاب عکس دلخواه مخاطب شما می باشد که باید براساس سلیقه مخاطب شما باشد را به راحتی می توانید انتخاب بکنید

ثبت سفارش آنلاین سویشرت هودی مشکی

حدود A5, حدود A3, حدود A4, قلبی

لطفاً ابتدا نوع لیوان (ماگ) را از لحاظ نوع و رنگ دسته و داخل آن تعیین و سپس عکس یا عکس‌های دلخواه را جهت چاپ روی سطح لیوان (ماگ)، انتخاب و بارگذاری و بعد از اتمام آن روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

معرفی بادکنک تایلندی

هزینه حمل و نقل کالای مرجوعی برعهده شما می باشد زیرا چاپ نفیس تا قبل از اینکه محصول از شرکت خارج شود هر ایرادی داشته باشد رفع و رجوع میکند. توصیه ما به شما این است برای تحویل کالا حتما خودتان حضور داشته باشید.
تیشرت زنانه سفید اسپان تنها سری تیشرت زنانه اختصاصی بانوان گرامی می باشد که کمر باریک تر بوده ، سر آستین های آن متفاوت و یقه آنها نسبت به تیشرت های عمومی ( و یا مردانه ) باز تر می باشد.
در موارد استثنا اگر به اشتباه کارکنان چاپ نفیس محصول شما به مکان دیگری ارسال شود چاپ نفیس متعهد جبران خسارت خواهد بود.
در گذشته تولدها بشکل سنتی خودش همیشه برگزار میشد ولی ما قصد داریم در این مقاله جشن تولد مدرن با هزینه کم برای شما تشریح بدهیم. شما از این ایده ها هم می توانید در تم های تولد نیز استفاده بکنید و برای مراسمات عروسی خود هم نیز استفاده بکنید.
چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.
پس اگر به دنبال چاپ پوستر دیواری با طرح اختصاصی خود و با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت ارزان می باشید ما در چاپ نفیس در کنار شما خواهیم بود تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم و محصول خود را به صورت آنلاین سفارش داده و به صورت فوری درب منزل خود دریافت نمایید.
مشخصات چاپ بروشور گلاسه 170 گرم سایز گسترده A4 :