برگزیده

همه آنچیزی که در مورد مهریه و حضانت لازم است حتما بدانید

 

پایان نامه رشته حقوق

موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، از معتبر ترین و با سابقه ترین موسسه های حقوقی تهران ، می باشد که سال ها در زمینه مسائل خانواده ، به خصوص مبحث نفقه زوجه و همچنین نفقه فرزندان و اقارب ، فعالیت کرده است . این موسسه حقوقی دارای برترین و زبده ترین وکلا و مشاورین حقوقی می باشد ، به گونه ای که مراجعه کنندگان می توانند با خاطر آسوده ، امور خود را به وکلای این موسسه معروف ، بسپارند .
وکیل نفقه تبریز می تواند در خصوص نفقه زوجه ، نحوه مطالبه نفقه ، طرح دعوای کیفری ، طرح دعوای حقوقی نفقه ، و … به موکل خود در این زمینه کمک قابل توجهی کند . چرا که ، نفقه از جمله دعاوی می باشد که زن می تواند هم به صورت حقوقی و هم به صورت کیفری ، در این خصوص طرح دعوا کند ‌.
آیا بعد از فوت شوهر، خانم می تواند اقدام قانونی برای مطالبه ی مهریه نماید؟جهت پاسخ به این سوال و سوالات مشابه و مشاوره رایگان با موسسه تهران وکیل تماس بگیرید.
موسسه حقوقی معتبر‌ تهران طلاق ، از معروف ترین موسسه های حقوقی می باشد ، که در زمینه حل و فصل تمام مشکلات و مسائل موجود در حقوق خانواده ، به خصوص نفقه در دوران عقد ، خدماتی ارائه می دهد .
در خصوص موعد پرداخت مهریه باید بیان داشت که خانم بلافاصله پس از ایجاد عقد نکاح مالک مهریه می باشد و می تواند مهریه را از همسر خود مطالبه نماید، اما پرداخت مهریه در مواردی منوط به توانایی و استطاعت مالی مرد می باشد.
اگر زن راضی به طلاق نباشد مرد میتواند طلاق بدهد ؟پاسخ به این سوال ، مثبت می باشد . بر طبق مضمون ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی : زوج ( مرد ) می تواند هر زمان که تمایل داشت زوجه ( زن ) را طلاق بدهد .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم می باشد . افراد می توانند امور خود را به متخصص ترین و زبده ترین وکلای این موسسه حقوقی معتبر ، بسپارند .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با بیش تر از ۱۲ سال سابقه مفید و درخشان در مورد مسائل حقوق خانواده ، و با دارا بودن برترین و با تجربه ترین وکلا و مشاورین حقوقی ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد می باشد .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه و معتبر است که سال ها در این زمینه ( حقوق خانواده ، به خصوص مبحث طلاق ) فعالیت کرده است و اینک ، آماده ارائه انواع خدمات به عموم مراجعه کنندگان خود ، می باشد .
موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، از معروف ترین موسسه های حقوقی تهران ، می باشد که دارای سابقه ای درخشان در زمینه حل مسائل حقوق خانواده ( مسائلی مثل : طلاق ، حضانت ، مهریه ، و … ) ، است . این موسسه حقوقی با دارا بودن برترین وکلا ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم می باشد .
تیم تهران طلاق مؤسسه‌ای معتبر در زمینه ارائه خدمات وکالت پرونده‌های خانوادگی و وکیل مهریه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای پر مخاطب و معروف است که در زمینه حقوق خانواده ، سال ها فعالیت کرده و تجربه دارد . به همین خاطر می توان پرونده خود را با خیال راحت به وکلای متخصص و کارکشته این موسسه حقوقی ، سپرد .
زن ناشزه به زنی اطلاق می شود که از دستور و فرمان همسر خود اطاعت نکرده و خلاف آن را اجرا نماید . هنگامی که زنی وظایف خود را که در خانه عهده دار است ، انجام ندهد و بدون اطلاع دادن به همسر خود خانه را ترک کند ، طرح دعوی عدم تمکین می تواند از طرف مرد به اجرا نماید .
حضانت فرزند بدون طلاق ،بر طبق قانون به طور کلی حضانت فرزند بر عهده پدر و مادر می باشد ( حضانت فرزند در واقع حق و تکلیف والدین است ) ، و به همین سبب هر دو آن ها مسئول حضانت فرزند می باشند .
مزایده ملک برای مهریه چقدر طول میکشد ؟ پیش از پاسخ به این سوال ، باید دانست که مهریه ، از جمله حقوق مالی زوجه ، می باشد که  به محض جاری شدن صیغه عقد ، زوجه مالک آن می شود و هر زمان که بخواهد ( حتی بعد از فوت زوج ) ، می‌ تواند مهریه اش را مطالبه کند .
وکیل آنلاین طلاق در واقع نخست بهترین راهکار برای ارائه دادخواست طلاق را به شما پیشنهاد می‌کند.مؤسسه تهران طلاق متعهد به ارائه بهترین خدمات مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین مدنی است.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه در زمینه حل و فصل مسائل حقوق خانواده ، آماده ارائه انواع خدمات در این زمینه ، به عموم مردم است .
تفاوت مطالبه ی مهریه ی از طریق اجرای ثبت و دادگاه:اصلی ترین راه مطالبه ی مهریه ی ، اقدام و طرح دعوا در دادگاه خانواده می باشد. دادگاه خانواده مطابق با قانون حمایت از خانواده، صلاحیت رسیدگی به کلیه ی اختلاف مربوط به طلاق،نفقه، ممانعت از ملاقات طفل، مطالبه ی مهریه، استردادجهزیه ی و مواردی از این قبیل می باشد.
طلاق توافقی به علت آن که زن و شوهر در مورد تمام مسائل موجود ، با هم توافق کردند و دیگر‌ نیاز به ارجاع به کارشناس و … نیست ، به تبع مدت زمان کوتاه تری درگیر پروسه طلاق می باشند .
آیا زن بعد از طلاق می تواند ادعای مهریه کند ؟ این امر ، سوالی پر تکرار در خصوص مهریه می باشد.موسسه تهران طلاق پاسخگوی سوالات حقوقی شماست.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از معتبر‌ ترین و پر مخاطب ترین موسسه های حقوقی تهران است ، که در خصوص حوزه حقوق خانواده ، خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد .
اجرت المثل سی سالگی.مبلغ اجرت المثل میزان مشخص و ثابتی ندارد ، و به این صورت نیست که برای تمام بانوان به یک اندازه باشد ، بلکه اجرت المثل اموری که زوجه انجام داده است در افراد مختلف ، متغیر می باشد . بنابراین این دادگاه خانواده است که مشخص خواهد کرد میزان و مبلغ اجرت المثل زن ، چه قدر است .
نوشته دیگر :   تفاوت دکمه سر دست و دکمه ی معمولی
تهران طلاق