برگزیده

۷ روش کسب و کار با ۴۰ میلیون تومان

اگر این سوال ذهنتان را درگیر کرده که با چهل میلیون چیکار کنم، دقیقا جایی هستید که باید باشید. ما قرار است در ادامه روش های راه اندازی کسب و کار با ۴۰ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به ایده‌های بسیار خوبی برای کسب درآمد برسید و یکی را تا انتها دنبال کنید و سرمایه خود را چند برابر کنید.

کارآفرینی با چهل میلیون تومان امکانپذیر است اگر شما با دقت کامل مسیر خود را انتخاب کنید و اهل یادگیری باشید. چرا که بدون یادگیری شما قادر نخواهید بود که سرمایه خود را بیشتر کنید. اول از همه به شما بگویم به دنبال روش های یک شبه پولدار شدن نروید. شما باید یک مهارت را به خوبی یاد بگیرید و در آن حرفه ای شوید سپس کسب و کار خود را راه اندازی کنید و با ۴۰ میلیون تومان نتایج فوق العاده ای را رقم بزنید.

روش های کسب و کار با ۴۰ میلیون تومان

۱راه اندازی کسب و کار‌ اینترنتی

دلیل اینکه اولین گزینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی است آن است که همیشه این دسته از مشاغل از درآمدهای بسیار بالا برخوردارند و همچنین سرمایه کمی برای شروع نیاز دارید. من که درحال نوشتن این مطلب هستم کسب و کار اینترنتی خودم را در ۵ سال پیش آغاز کردم و امروزه حاصب چندین سایت در حوزه های مختلف هستم و درآمدهای بسیار خوبی هم از این راه دارم.
شما برای اینکه بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید لازم است مهازت سئو را به خوبی بیاموزید.
اگر نمیدانید سئو چیست به شما توصیه میکنم مطلب آموزش سئو مقدماتی را در وبسایت پلاتیوم بخوانید.

شما برای اینکه بتوانید درآمد عالی از سئو داشته باشید باید به یک مدیر سئو تبدیل شوید.

۲کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام یکی دیگر از روش های عالی برای راه اندازی کسب و کار با ۴۰ میلیون تومان است.
شما برای شروع در اینستاگرام نیاز به یک پیج و یک ایده عالی دارید. در اینستاگرام میتوانید یک فروشگاه راه اندازی کنید یا اگر در یک مهارت تخصص دارید به مدرس تبدیل شوید و از راه آموزش کسب درآمد کنید.

۳کسب درآمد از طریق همکاری در فروش

یکی از روش هایی که برای شروع شما نیاز به هیچ سرمایه ای ندارید، کسب درآمد از طریق راه اندازی وبسایت همکاری در فروش است.
در این روش شما با برندهای بزرگ همانند دیجی کالا همکاری میکنید و محصولات آن ها را در وبسایت خود منتشر میکنید، اطلاعات بیشتری ارائه میدهید و مشتری را متقاعد میکنید که از محصولات آن فروشگاه خریداری کند و به ازای هر فروش کمیسیون دریافت خواهید کرد.
شما در این روش نیازی به هزینه انبارداری، پشتیبانی و خدمات پس از فروش ندارید.

۴تعمیرات موبایل

یکی‌ دیگر از روش هایی که میتوانید با ۴۰ میلیون تومان کسب و کار راه اندازی کنید، یادگیری تعمیرات موبایل و ایجاد کارگاه برای تعمیرات است. شما نیاز به دوره آموزش ۳ ماهه برای یادگیری این مهارت دارید و پس از آن باید یک میز به همراه وسایل مورد نیاز تعمیرات موبایل مانند هویه، بلوور، میکروسکوپ و… دارید.

نوشته دیگر :   این هزینه ها رو در ساختمان سازی درنظر نگیری ضرر می کنی

۵فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی 

فروشگاه لوازم آرایشی نیز یکی از مشاغل بسیار پر سود و پر فروش است. شما برای ورود به این حوزه باید بتوانید با عمده فروشی ها در ارتباط باشید و از آن ها اجناس را بصورت عمده و به قیمت پایین خریداری کنید سپس در فروشگاه خود محصولات را بصورت خرده بفروشید.
شما برای فروش بیشتر میتوانید فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خود را نیز راه اندازی کنید تا به شما در فروش محصول کمک کند.

هنوز از خودتان می پرسید چگونه ماهی ۴۰ میلیون درآمد داشته باشیم؟ ادامه مطلب را بخوانید.

۶راه اندازی آرایشگاه مردانه یا زنانه

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید کسب و کار با ۴۰ میلیون تومان راه اندازی کنید، تاسیس یک سالن آرایشگاه مردانه یا زنانه است.
برای راه اندازی سالن شما نیاز به گواهینامه های مهارت و پروانه کسب دارید اما بر کسی پوشیده نیست که از دیرباز در ایران همیشه آرایش و پیرایش جایگاه فوق العاده ای در میان ایرانیان دارد و مردم ما بسیار به ظاهر خود اهمیت می دهند. شما با راه اندازی یک سال آرایشگاه مردانه یا زنانه می توانید کسب در آمد فوق العاده ای با ۴۰ میلیون تومان داشته باشید.

برای شروع شما فقط نیاز به یک صندلی آرایشگاه دارید که می توانید آن را در سایت دیوار خود از آگهی هایی که در‌مورد اجاره صندلی آرایشگاه در سالن ها است پیدا کنید.

۷فروشگاه الکتریکی

اگر در صنعت برق تخصص یا مهارت دارید یا مدرک تحصیلی مرتبط با این حوزه را دارید شما می توانید یک فروشگاه کالای الکترونیک راه اندازی کنید و با فروش محصولات الکتریکی کسب درآمد بسیار خوبی را داشته باشید.
سالانه بسیاری از ساخت و سازها انجام می شود و شما می توانید با فروش محصولات خود به سازندگان بصورت عمده سودهای کلانی کسب کنید.

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم روش هایی را به شما پیشنهاد کنیم که با سرمایه ۴۰ میلیون تومان بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.   لیست بک لینک رایگان را در وبسایت ما ببینید.

البته همچنان به شما پیشنهاد میکنم برای دریافت نتایج بهتر از گزینه اول یعنی راه اندازی فروشگاه اینترنتی غافل نشوید و حتما علم سئو را به خوبی یاد بگیرید.