رقابت جدید دیجی کالا برند سازی در قلب مشتری

چکیده این محصول : انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ ۴ نظر ۱۲,۳۶۴ بازدید

واسه اینکه برند خود رو در قلب مشتریان بذارین و کاری کنین که شبونه روز به برند شما فکر کنن چه راهی رو می شناسین؟

 

دیجی کالا یکی از محبوب ترین وب سایتامه و معمولا واسه بازدید و خرید به اون سر می زنم، امشب با جمله ای جذاب در این سایت روبرو شدم و با کلیک بروی اون وارد یه صفحه فوق العاده شدم!

بعد از تحلیل این صفحه به یافته های جالبی رسیدم که عزممو جزم کردم این یافته ها رو با شمام در میان بذارم. دیجی کالا در حال راه اندازی یه رقابت هدف دار آینده پژوهیه که هدف از اون شناخت ذهن مخاطب با در نظر گرفتن تهدیدهای پیش روی این شرکت (وارد شدن آمازون به ایران) و هم اینکه برند سازی فوق العاده عمیق تر در میان مخاطبین خوده.

در این ویدیو با چگونگی انجام این کار و این رقابت و تحلیل اون آشنا میشین.

 

×

عضویت سریع

جهت دانلود این فایل اگه عضو هستین اول با نام کابری خود وارد شید وگرنه از راه فرم زیر به شکل سریع عضو سایت شید و فایل رو دانلود کنین

اطلاعات شما پیش مدیر وب به طور کامل محفوظه

لینکای دانلود

دانلود رایگان فایل تصویری رقابت جدید دیجی کالا برند سازی در قلب مشتری

این مطلب را هم بخوانید :
چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را رونق دهیم؟