عمومی

پرداخت‌های بین‌المللی: کریپتو فیات را از بین خواهند برد و به زودی… اما…

پرداخت های بین المللی با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده در یک تراکنش ساده همان چیزی است که هر کسب و کاری به آن امیدوار است. اما ما هنوز نیستیم. الکساندر Mamasidikov، یکی از بنیانگذاران بانک دیجیتال موبایل ، می‌گوید که راه‌حل‌های پرداخت ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهند، راه‌هایی را ارائه می‌دهند که به خود کمک کنند جهانی شوند. تراکنش ها راحت تر است.

ارزهای رمزنگاری شده مدت‌هاست که به عنوان سرمایه‌گذاری عمل می‌کنند. اما بازده بالقوه بیشتر نسبت به سهام، سهام قرضه یا سایر دارایی های بازار عمومی است.

 

پرداخت‌های بین‌المللی با استفاده از ارزهای دیجیتال: بسیار مورد نیاز

دلیل این افزایش استفاده چیست؟ آیا موردی وجود دارد که ارز دیجیتال به یک روش پرداخت اصلی برای تراکنش های بین المللی تبدیل شود؟

انتقالات فیات گران هستند و پردازش آنها بسیار وسیع است

قبل از اینکه چه اهمیتاً به موضوع خود بپردازیم، ابتدا ببینیم پرداخت های فیات چگونه کار می کنم. سپس می‌توانیم پتانسیل واقعی تراکنش‌های رمزنگاری را ببینیم.

همانطور که قبلاً می دید، آرزوهای فیات توسط دولت از طریق بانک های مرکزی صادر، مدیریت و کنترل می شوند. ها در سراسر جهان به شدت بانک تحت نظارت هستند. آنها باید مطمئن شوند که پولی که از طریق خدمات آنها خرج می شود را از طریق یک ارائه دهنده قابل اعتماد می گذرد. به همین دلیل با سایر موسسات و شرکت های پرداخت ارتباط مالی می کنند. اینها به عنوان واسطه در یک عمل می کنند.

در نتیجه، انتقال مستقیماً بین فرستنده و گیرنده انجام نمی‌شود. در عوض، از طریق واسطه می گذرد. این هزینه تراکنش را افزایش می دهد (که می تواند تا 49 دلار باشد) و زمان مورد نیاز برای پردازش آن

به دلیل واسطه‌های درگیر، بازرگانان چندین روز باید بمانند (یا گاهی هفته‌ها) منتظر بمانند تا تراکنش‌های مشتریانشان تسویه شود. این به همراه هزینه های پردازش در محدوده بین 1.5٪ و 3.5٪ (به علاوه هزینه های دیگر مانند کارت و تعویض).

مورد کریپتو به عنوان روش پرداخت برای انتقال و انتقال بین المللی

برخلاف آرزوهای فیات، کریپتو در بلوک چین قرار دارد، یک دفتر کل توزیع شده است که به عنوان ستون فقرات برای تسویه نقل و انتقالات عمل می کند.

این شبکه به جای یک شرکت یا یک مرجع مرجع دیگر توسط انجمن مدیریت می شود. می توان از آن کاربران برای استفاده از انواع تراکنش بین کرد. نمونه هایی از این موارد از چیزی برای انتقال پول از کاربر کاربر گرفته تا قراردادهای دیجیتال پیچیده به نام قراردادهای هوشمند را شامل می شود. قراردادهای هوشمند برای اجرای مستقل برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) مانند صرافی‌ها، کیف پول‌ها، پلتفرم‌های وام دهی و غیرقابل تعویضبازارهای نشانه (NFT).

نوشته دیگر :   کارگاه های روانشناسی برنا اندیشان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های cryptocuتراکنش‌های ارزی به این معناست که هیچ واسطه‌ای را شامل نمی‌شود. در عوض، آنها مستقیماً بین فرستنده و گیرنده تسویه می شوند. به دلیل واسطه و این واقعیت که شبکه های بلوک چین به طور مداوم کار می کنند، تراکنش های رمزنگاری بسیار ارزان تر از پرداخت های فیات هستند و آن را تنها چند دقیقه طول می کشد.

این ویژگی‌ها به این دلیل است که تعداد فزاینده‌های مصرف‌کننده و بازرگانان برای انتقال پول از رمزنگاری استفاده می‌کنند.

پرداخت های رمزنگاری باید ساده و راحت باشد تا مخاطبان اصلی را جذب کند

اما، علیرغم سریعاً در میان مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها رشد می‌کند، بازیگران صنعت باید راه‌ها و رویه‌های استانداردی را برای انتقال دارایی‌های دیجیتال ایجاد و اجرا کنند.

دلیل چرا این مورد نیاز بسیار ساده است. در شکل اصلی خود، رمزنگاری بسیار پیچیده‌تر از آن است که افراد معمولی به طور معمول از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر ایجاد یک کیف پول و ذخیره کلیدهای خصوصی خود به روشی امن، باید حساب خود را با ارز فیات تامین کنید. . قبل از اینکه بتوانید تراکنش را شروع کنید، باید آن را به دیجیتال تبدیل کنید.

پرداخت و پیچیدگی ارزهای دیجیتال جهانی

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/bitcoin-training/

وقتی این اتفاق بیفتد، کریپتو می‌تواند نقشی اساسی در آینده تراکنش‌های مالی بین‌المللی داشته باشد. در آن صورت، توسعه زیرساختی کامل و استفاده از جریان اصلی به طور بالقوه از تغییر قابل توجه در چشم‌انداز ژپلیتیکی و پذیرش دارایی‌های دیجیتال در سراسر جهان برای پرداخت خواهد شد. ارزهای دیجیتال بانک مرکزی به عنوان نمونه ای عالی در اینجا استفاده می کنند.

اما برای دستیابی به آن، شرکت‌هایی که راه‌حل‌های پرداخت ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهند، باید راه‌هایی را برای فهرست جامعی از ابزارهای مالی با استفاده آسان برای تراکنش‌ها به ارائه دهندگان خود ارائه دهند.