عمومی

ادامه انحطاط رسانه های چاپی_ تا حدی حرکت به سمت دیجیتال، عمدتا یک موضوع بی ربط

 

 

ادامه انحطاط رسانه های چاپی: تا حدی حرکت به سمت دیجیتال، عمدتا یک موضوع بی ربط

چند سال پیش، صندلی را از روی میز شریک تجاری خود دور کردم و از مخزن درهم و برهمی که آنجا پیدا کردم عکس گرفتم. برای من، این یک تغییر جهانی در نحوه مصرف رسانه‌ها، از فرمت آنالوگ به دیجیتال بود. با این حال، آنچه من در طول زمان آموخته ام این است که این انبوه کثیف از رسانه های چاپی نیز عدم ارتباط خود را با دندانپزشک شاغل نشان داد. سیستم ساکشن دندان_ آنچه باید قبل از خرید بدانید

مجموعه ای بزرگ و لغزنده از تبلیغات هیچ کاری برای رفع مشکلاتی که با آن مواجه بودم یا دردسرهایی که به طور روزانه در تمرین خودم تجربه می کردم، نداشت. بسیاری از دندانپزشکان که با آنها صحبت می کنم، اطلاعات مفیدی را در انبوه نشریات چاپی دندانپزشکی پیدا می کنند، اما اساسا آنها را به عنوان نامه های ناخواسته در نظر می گیرند.

چرا؟ مطمئناً این به دلیل کمبود استعداد در آن تیم های تحریریه نیست. من چندین نویسنده با استعداد را ملاقات کرده ام که برای مجلاتی کار می کنند که به این صنعت علاقه دارند. ویرایشگر خود ما، نوآ لوین، چندین سال در محصولات آزمایشگاه دندانپزشکی کار کرد و سیلی از ایده ها و نوآوری های عالی را به پلتفرم Dentalcompare آورده است. از بسیاری جهات، به نظر می رسد که ما در عوض به دنبال روشی برای انتقال اطلاعات هستیم که قدیمی و نامربوط است.

ارائه محتوای باکیفیت که هر نیازی را که دندانپزشک شاغل ممکن است در قالب چاپی داشته باشد، برآورده کند، عملاً غیرممکن است. به عنوان مثال، اگر من امروز با پرونده‌های ریشه‌ام درگیر هستم، واقعاً مهم نیست که «ماه اندو» ژوئن آینده باشد. حتی فراتر از آن، یک سوال ساده در مورد مطالبی که در نهایت در این نشریات چاپ می‌شود این است: “آیا زحمت کشیدید از کاربر نهایی خود، دندانپزشک، بپرسید که آیا به هر حال این اطلاعات را می‌خواهند؟”

Dentalcompare همه چیز در مورد تجربه کاربر برای دندانپزشک است. هدف این است که محتوای بی‌طرفانه را به شیوه‌ای ارائه کنیم که به من آموزش دهد که چه چیزی، چه زمانی می‌خواهم، چگونه می‌خواهم. ما از رسانه‌های پویا مانند ویدئو و وبینارها برای زنده کردن مفاهیم برای بهبود تلاش‌های شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار و پزشک استفاده می‌کنیم. هدف این است که منحصر به فرد بودن هر دندانپزشکی را با محصول مناسب برای مطب او هماهنگ کنیم. لیست محصولات فقط یک مرجع A تا Z پر از کپی بازاریابی نیست، بلکه یک تفکیک مفید از مشخصات است که می تواند با محصولات مشابه مقایسه شود. حتی ویژگی‌های «10 برتر» ما که محصولات پربازدید را نشان می‌دهند، براساس آماری است که نشان می‌دهد پزشکان واقعاً به دنبال چه چیزی هستند، نه فهرستی از محصولات «این افرادی که امسال دلارهای تبلیغاتی به ما پرداخت کردند».

نوشته دیگر :   نکاتی که برای انتخاب وکیل باید در نظر بگیریم

ایده در اینجا این است که با ارائه آموزش های بی طرفانه، Dentalcompare می تواند به ایفای نقش در تصمیم گیری ها در مورد محل خرج کردن پول برای محصولات کمک کند. با توجه به اینکه اکثر ادارات در این کشور تاثیرات رکودی را در چند سال اخیر دیده اند، اتخاذ تصمیم درست از قبل مهمتر از همیشه است. نظر یک دندانپزشک واقعی که واقعاً از این محصول استفاده کرده و آماده است تا خوب و بد آن را به اشتراک بگذارد؟ مفید. یک گواهینامه پولی با یک آگهی در کنارش یا یک سیستم رتبه بندی عددی مبهم که دوباره بر اساس دلارهای تبلیغاتی دستکاری می شود؟ نه چندان.

سالها پس از اینکه من آن عکس اصلی را از زباله های رسانه چاپی زیر میز شریکم گرفتم، Dentalcompare تغییرات زیادی را برای بهبود سایت ما و مفیدتر کردن آن از همیشه انجام داده است. ما دائماً با پزشکان در تماس هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که “تجربه” آمدن به Dentalcompare مفید و مرتبط است. آیا محصولی دارید که در مورد آن به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟ برای پر کردن ما یک نظر یا ایمیل ارسال کنید. نمی‌توانید به نمایشگاه تجاری آتی بروید اما محصولی دارید که می‌خواهید تحقیق کنید یا پیش‌نمایش کنید؟ به ما اطلاع دهید و ما تکالیف را برای شما انجام خواهیم داد.

هدف من در Dentalcompare بیش از برجسته کردن مشکلات، ایجاد راه حل است.

منبع: https://weecharge.ir/سیستم-ساکشن-دندان_-آنچه-باید-قبل-از-خرید/