عمومی

مواردی که هنگام خرید املاک باید در نظر گرفته شود

املاک

 

اگر می خواهید وارد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شوید اما پول نقد ندارید، عمده فروش شدن می تواند گزینه سودآوری برای شما باشد. در اینجا هشت مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع انجام دهید.

بیشتر املاک و مستغلات در طول زمان افزایش می یابد. قدردانی یعنی ارزش خانه افزایش می یابد ، گاهی اوقات بدون اینکه شما کاری انجام دهید. هنگامی که یک خانه گران می شود، به طور خودکار دارایی شما را افزایش می دهد، که تفاوت بین ارزش خانه و اصل وام مسکن شماست.

آیا تا به حال به خرید خانه یا خانه تعطیلات با دوستان یا خانواده فکر کرده اید؟ شما ممکن است بیشتر علاقه مند باشید که به لیست هایی برای گریزهای کوهستانی نگاه کنید تا در مورد روش هایی که قانون اشکال مالکیت مشترک را به رسمیت می شناسد.

اگر همچنان ملک را می‌خواهید، می‌توانید شریک خود را بخرید. این روی دارایی و توانایی شما برای گرفتن وام تعیین کننده است. اگر این یک راه حل عملی برای شما نیست، باید ملک را بفروشید و درآمد حاصل از آن را تقسیم کنید. در یک LLC ، معمولاً شرکای ساختمان را می فروشند، درآمد آن را تقسیم می کنند و سپس LLC را منحل می کنند. همکاری با یک وکیل برای کمک به شما در عبور از این مرحله پیچیده در فرآیند انحلال بسیار مهم است.

به زبان ساده، سبد املاک و مستغلات مجموعه ای از دارایی های سرمایه گذاری املاک و/یا یک سند جامع است که جزئیات دارایی های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات گذشته و حال شما را نشان می دهد. می توانید آن را بسیار شبیه به یک رزومه در نظر بگیرید. مجموعه شما می تواند شامل املاک اجاره ای، خانه های برگردانده شده و صندوق های سرمایه گذاری املاک و مستغلات ( REITs ) باشد.

خرید ملک در ترکیه 

بیایید به نکاتی که هنگام سرمایه گذاری در خانه اجاره ای باید بدانید، عوامل مختلفی که باید در نظر بگیرید و هنگام خرید اولین ملک اجاره ای خود به چه نکاتی توجه کنید، نگاهی بیاندازیم. خرید ملک اجاره ای با خرید خانه به عنوان اقامتگاه اصلی تفاوت دارد زیرا هدف نهایی کسب سود است. این بدان معناست که شما باید با انتخاب املاک مقرون به صرفه و یافتن راه مناسب برای تامین مالی خرید، سرمایه گذاری خود را به عنوان یک تجارت در نظر بگیرید.

طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده ، در دو دهه گذشته، تعداد زوج های مجردی که با هم زندگی می کنند از 6 میلیون به 17 میلیون رسیده است. چه در حال اجاره آپارتمان باشند و چه خرید خانه، بسیاری از زوج ها تصمیم می گیرند بدون اینکه ازدواج کنند با هم زندگی کنند. اگر از ازدواج منصرف می شوید اما قصد خرید خانه با شریک زندگی خود را دارید، ابتدا باید چند فاکتور کلیدی را در نظر بگیرید.

خرید آپارتمان در تهران زیر یک میلیارد 

امروزه بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل وضعیت بازار مسکن و نوسانات آن به سمت املاک دیجیتال روی آورده اند. شما هنوز هم می توانید املاک دیجیتالی را ببینید و از آن استفاده کنید، حتی آن را مانند اگر فیزیکی بود اجاره کنید. با این حال، فرآیند خرید و فروش و نحوه کسب سود متفاوت است. خوشبختانه، برای اینکه بفهمید چگونه از این راه پول در بیاورید، لازم نیست که یک “تکنیک” باشید.

به عنوان مالک و صاحبخانه، باید از همه چیزهایی که در مورد ملک شما می گذرد مراقبت کنید. این شامل اطمینان از اینکه خانه به درستی بیمه می شود، مطابق با کدهای مسکن محلی است و مراقبت منظم از آن مراقبت می شود.

خانه‌های سبک فدرال با چند عنصر کلیدی معماری، از جمله شکل مربع یا مستطیل و پنجره‌ها و ستون‌های پالادیایی مشخص می‌شوند. اما با وجود این ویژگی‌هایی که به راحتی قابل شناسایی هستند، سبک فدرال اغلب با سبک استعماری اشتباه گرفته می‌شود – بنابراین اجازه دهید آن را با کمی جزئیات بیشتر تجزیه کنیم. از بیرون، خانه‌های به سبک فدرال از نظر طراحی ساده هستند و اغلب از یک نمای آجری و یک پلان مربع یا مستطیل شکل تشکیل شده‌اند.

به طور خاص، برای دریافت تاییدیه نهایی وام مسکن، ارزیابی خانه باید نشان دهد که سقف و فونداسیون سالم هستند و سایر معیارها را نیز رعایت می کنند. تشخیص اینکه فونداسیون نیاز به تعمیر دارد، ممکن است خرید شما از آن خانه را به تعویق بیندازد.

برخی از مالکان خانه دوم را به عنوان ملک سرمایه گذاری خریداری می کنند . به طور معمول، این به معنای ورق زدن و فروش مجدد خانه یا تبدیل آن به ملک اجاره ای است. املاک سرمایه گذاری برای خانه های دوم نیازمندی ها و نرخ های وام مسکن متفاوتی دارند. به عنوان مثال، بسیاری از صاحبان خانه نمی توانند از وام های بزرگ برای تامین مالی یک ملک سرمایه گذاری استفاده کنند، زیرا بسیاری از وام دهندگان اگر بیش از 14 روز در سال اجاره داده شوند، آن را یک “سرمایه گذاری” می دانند.

وکلای ملکی می دانند که چگونه باید اسناد و قراردادهای مربوط به خرید و فروش خانه را تهیه و بررسی کنند و از نظر قانونی مجاز هستند. در برخی موارد، یک وکیل املاک نیز شخصی است که مسئول بسته شدن شما خواهد بود. در معامله خرید خانه، هم خریدار و هم فروشنده می توانند وکیلی را برای نمایندگی از منافع خود در طول فرآیند استخدام کنند. یا در موردی که وکیل بر بسته شدن خانه با وام رهنی نظارت می کند، وکیل ممکن است در واقع نماینده وام دهنده وام مسکن باشد.

رنگ تازه، پلان های مدرن و وسایل به روز: اینها تنها تعدادی از مزایای خرید خانه جدید است. اما در مورد مزایای عاطفی قدم گذاشتن در یک خانه کاملاً جدید نیز باید گفت. وقتی اولین کسی هستید که در یک خانه زندگی می کنید، خانه همان چیزی است که شما آن را می سازید – بنابراین بیایید به برخی از مزایای ساخت و ساز جدید نگاهی بیندازیم.

نوشته دیگر :   مقایسه و بررسی کامل کتری برقی و سماور برقی از نظر کاربرد و ویژگی ها

گاهی اوقات سرمایه گذاران می خواهند یک ملک سرمایه گذاری را پیش از موعد بفروشند. چه آنها نتوانند ملک را مدیریت کنند، چه پول خود را برای چیز دیگری بخواهند یا یک وضعیت اضطراری مالی داشته باشند، ممکن است ملک خود را با مستاجر در آن بفروشند. این به عنوان یک ویژگی کلید در دست شناخته می شود.

وقتی تصمیم به خرید خانه می گیرید، سوالات زیادی در مورد اندازه، موقعیت مکانی و امکاناتی که به دنبال آن هستید باید از خود بپرسید. جزئیات آنچه از یک خانه می خواهید و نیاز دارید یک مرحله مهم در فرآیند خرید خانه است، زیرا به شما در انتخاب خانه مناسب کمک می کند.

دانستن چگونگی کسب درآمد در املاک و مستغلات یک ابرقدرت است. با گام های مناسب، می توانید ثروت خود را افزایش دهید، در برابر تورم محافظت کنید و از بازار رو به رشد بهره ببرید. بیش از هفت راه برای شروع افزایش ثروت با استفاده از املاک و مستغلات به نفع خود وجود دارد. بیایید غوطه ور شویم و ببینیم چگونه شما نیز می توانید یک سرمایه گذار پرسود در املاک و مستغلات شوید.

از سهام خانه خود برای بازپرداخت نقدی استفاده کنید. البته ، در حین انجام ارزیابی خود، ارزیاب های خانه به خانه های دیگر در همسایگی شما نیز نگاه می کنند تا ارزش بالقوه محل سکونت شما را مقایسه کنند.

فروش یا اجاره خانه شما یک تعهد بزرگ است. ارزیابی بازار مسکن سودمند است زیرا می تواند تاثیر زیادی بر تصمیم نهایی شما داشته باشد. آنچه در زیر می آید برخی از شاخص های مسکن است که به شما کمک می کند تا در مورد گزینه های خود فکر کنید.

وقتی مردم می گویند خانه یک سرمایه گذاری است، معمولاً در مورد سرمایه خانه صحبت می کنند . چیست، چرا آن را می خواهید و چگونه می توانید بیشتر از آن استفاده کنید؟ در ادامه بخوانید تا بدانید که چرا ساخت و ساز ارزش سهام مهم است و چگونه می توانید آن را با خانه خود انجام دهید.