برگزیده

نمایندگی لوله کاروگیت + { فروش و قیمت انواع لوله کاروگیت 1401}

پلی اتیلن استفاده می شود و فن آوری های بدون چرخه نیز برای خطوط لوله قدیمی با خط پلی اتیلن استفاده نمایندگی لوله کاروگیت می شود. همانطور که می دانید برای انتقال و جابه جایی فرآورده های نفتی باید از لوله های مقاوم استفاده شود، که به هیچ عنوان در مسیر انتقال این نوع فرآورده ها مشکلاتی از جمله سوراخی لوله، نشتی و شکستگی آن آسیبی به فرآورده های نفتی نزند. منظور از لوله کاروگیت 315 یعنی لوله کاروگیت داری که قطر داخلی ان 315 میلیمتر و قطر بیرونی آن بسته به میزان مقاومت مکانیکی از 380 میلیمتر تا 450 میلیمتر باشد. میزان مقاومت برحسب کیلو نیوتن: برحسب نوع پروژه نیاز به قدرت خاصی از لوله های کاروگیت است تا بتوانند نسبت به فشارهای خارجی و داخلی مقاومت نشان دهند. این پارامتر به عنوان معیار پایداری لوله در برابر فشارهای محیط است و در واقع دوام آن را در خط لوله نشان می دهد. لوله کاروگیت دارای یک سطح بیرونی نیز میباشد که به صورت حلقه حلقه و دارای استحکام بالا یی میباشند و کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی اعم از بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل میشوند و علت این حلقه حلقه شدن سطح لوله به دلیل استحکام بخشی به لوله میباشد .

 

نسل جدید لولههای کاروگیت شرکت پارس اتیلن کیش مطابق با تمام استانداردهای بسیار سخت و فنی موسسه استاندارد ایران و آلمان است که منطبق بر قوانین و استانداردهای فنی مربوط به مدیریت آب و فاضلاب میباشد که دارای تایید فنی عمومی از مؤسسه Bautechnik – DIBT در برلین به شماره ۴۲٫۱-۳۹۰ DIBt Z- میباشد. مفهوم PE در لولههای پلی اتیلن تعیین کننده ضخامت لوله پلی اتیلن، PN حداکثر فشار مجاز است که لوله پلی اتیلن میتواند تحمل کند. 1/4 فشار کاری 4 اتمسفر وزن هر 0. واردات و فروش کیسه های پلی اتیلن هر ضخامت را بطور کامل ممنوع کند. برای استفاده از این لوله با مقاومت مکانیکی پایین تر در هر پروزه حتما می بایست دور آن را با بتن پوشاند تا نیروی نقطه ای یا سطحی که به بدنه لوله وارد می سود باعث شکستن و از بین رفتن آن نگردد. تفاوت هایی که این لوله با دیگر لوله ها دارد، نحوه انتخاب را بین انواع لوله متمایز می سازد، به همین دلیل نیاز است تا درباره آن اطلاعات بیشتری به دست آورد. به طور مثال یک لوله با مشخصات DN90 PE100 PN10 به معنای این است که از PE100ساخته شده، قطر آن ۹۰ میلیمتر بوده و قادر است ۱۰ باز فشار را تحمل کند.

پلی اتیلنها در برابر ضربه، خمش لوله، دمای پایین و فشار از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. استاندارد جهانی بر تولید لوله کاروگیت با مقاومت مکانیکی بین ۱۶ تا ۳۱٫۵ کیلیو نیوتن بر متر مربع تاکید میکند. لوله کاروگیت سایز 315 یکی از لوله های بسیار پرکاربرد در بین لوله های دو جداره کاروگیتی است که اکثرا برای انتقال فاضلاب در خیابان های 20 متری استفاده شده و می توان در عمق 7 متری خاک نیز دفن گردد که البته در نوعی که با مقاومت مکانیکی و حلقوی 64 کیلو نیوتنی تولید می گردد امکان دفن لوله در عمق های بیشتر نیز هست. لوله کاروگیت در سه بخش فشاری دسته بندی میگردند (منظور از فشار ،فشار بار خارجی است) که به ترتیب عبارتند از ۱۶ /۳۱٫۵/۶۴ کیلونیوتن که هرکدام مصرف خاصی به لحاظ نوع سطح خاک فشار بار سطحی و زیر سطحی دارند .امروزه ما لوله کاروگیت را به این صورت در دنیای خود و در روزمرگی در خیابانها و کوچه ها میبینیم با داخلی زرد رنگ و سط مقطعی برنگ سیاه . باید به این نکته توجه نمود که احتمال بروز نشست لوله زمانی که بر روی خاک کمپکت نشده و یا خاک سست قرار می گیرد وجود دارد.

 

جدول (24 و مواد اولیه پلی اتیلن PE 100 جز جدید ترین نوع می باشد که جهت تولید لوله های اتیلن مورد استفاده قرار گیرد. شبکههای برق یا مخابرات نیازمند اتصال کابلهای مختلف از مسیرهای مختلف میباشد که این امر در منهولها امکانپذیر میشود به همین جهت منهول بایستی توان مقاومت در برابر ضربات و حوادث طبیعی را داشتهباشد و از طرفی جلوی ورود مایعات و موجودات موذی که باعث تخریب کابلها میشود را بگیرد که منهولهای پلیاتیلنی مناسبترین انتخاب برای این امر میباشد. از مهمترین کاربرد لولههای تک جداره در انتقال آب، زهکشی زمینهای کشاورزی، محافظت از کابل برق و مخابرات و … 2. زهکشی حائل در زمین : از زهکشی حائل برای جدا کردن دو قطعه زمین از یکدیگر استفاده می شود تا آبی که از زمین خارج می شود وارد زمین دیگر نشود. » لبه لوله ها واتصالات که بعداز برش تیز و برنده هستند باید از حالت تیزی وبرندگی خارج شوند. که در اثر آن وزن لوله نیز تحت تاثیر قرارمیگیرد. پایداری ساختاری لوله پلی اتیلن کاروگیت با سه طرح لوله به دست میآید. در نهایت، نمونه هایی از لوله های پلی اتیلن کاروگیت به آزمایشگاه کنترل کیفیت فرستاده می شوند تا آزمون های مربوطه بر روی آن ها اجرا شود.

نوشته دیگر :   فروشگاه تخم نطفه دار

 

تا حداقل 8 اندازه ­گیری طبق شیوۀ ارزیابی D2122 انجام گیرد. واحد کنترل کیفی و بخش آزمایشگاهی نیز طبق دستورالعمل های ابلاغ شده مشغول به فعالیت هستند و کلیه محصولات را با همه ی آزمون های کنترل کیفی و آزمایشگاهی کنترل می کنند. در آخرین مرحله، از لوله کاروگیت تولید شده نمونه برداری می شود و واحد کنترل کیفیت آزمون هایی را به منظور تعیین تطابق محصول در طول فرایند تولید با مشخصات لازم و بهینه سازی تنظیمات، انجام می دهند. هرچند در طول تولید این لوله ها چندین بار کنترل کیفیت انجام می گیرد اما در انتهای کار نیز واحد کنترل کیفی، محصول تولید شده را براساس آزمون های استاندارد محصول می سنجد و تاییدیه نهایی را صادر می کند. مؤسسات فعال در زمینه مشاوره و استفاده از ابزار های تولیدی کارخانه پلی ران را مرقون به صرفه می کند. مراحل کنترل کیفیت لوله های تولیدی در آزمایشگاه کارخانه انجام می شود.

 

سوخت و عملکرد عایق ها به صورت زیر است : • ذخیره انرژی کنترل انتقال آب درجه حرارت پیشگیری از یخ زدگی لوله حفاظت در برابرسوختگی موادی که برای بندی استفاده می شوند. پلی اتیلن (PE) ماده ای گرمانرم است که از پلیمریزاسیون گاز اتیلن تولید می شود. برای پیش گرمایش اتصال جوشی از ابزار گاز داغ معمولی و برای پرسکاری میلهی جوش از منگنه یا غلتکهای دستی استفاده میشود. کاربرد لوله پلی اتیلن کاروگیت برای زهکشی فاضلاب صنعتی و خانگی و اجرای پروژه های بزرگ فاضلاب شهری میباشد، همچنین جریان ثقلی آب (پساب) را مدیریت می کند. دارای قطر خارجی 291 میلیمتر و مناسب برای کاربردهای زهکشی و فاضلابهای کم حجم می باشد. لوله کاروگیت فشار بار داخلی ندارد یعنی سیال در حال عبور از داخل این لوله ها دارای فشار بار داخلی نیست و این لوله ها عملا به عنوان یک جوی زیر زمینی وظیفه انتقال سیالات مایع را به عهده دارند . 1-بتن را داخل قالب لوله میریزند با ویبره و لرزش آن بتن توپر میشود و بعد لوله را از قالب خارج می کنند و در جای نمناک نگهداری می کنند. بعد از بلند شدن لوله ها از سطح زمین، لوله های کاروگیت باید به کامیون ها منتقل شوند.

 

متناسب با اندازه ای که باید تولید گردد دای یا قالب مربوطه در قسمت مناسب اکسترودر نصب می گردد. نصب آنها به سهولت انجام شده و به دلیل قابلیت اطمینان بالا در پروژههای متعدد استفاده میشوند. ویژگی این لولهها موجب شده تا استفاده از آنها در مقایسه با دیگر لولهها با سرعت بیشتری انجام شود. هزینه و لوله هایی با سایز 2000 را معمولا به دلیل وزن زیادی که در های فولادی دارند سعی می شود از اهی پلی اتیلن استفاده تا هزینه تولید. انتهای ساکت باید دو پروفیل انتهای لوله کاروگیت را بپوشاند . دیگر مکان ها و برای محاسبه وزن لوله پلی اتیلن سایز 75 باید را در جدول زون پیداد کرد. پس از انجام مراحل اکستروژن، پلی اتیلن را از قالب عبور می دهند که در انتهای این قالب، به شکل لوله خارج می شود. خروجی فاضلاب: لوله ی خروجی که توسط آن پساب با حداقل ذرات جامد از سپتیک تانک خارج شده و برای تصفیه بیشتر به سیستم تصفیه فاضلاب یا چاه جذبی وارد می شود. توجه داشته باشید که واشر حتما و حتما در کنگره ی دوم قرار گیرد چرا که در غیر اینصورت لوله ها از آببندی خارج خواهند شد .